[Griekenland] Zakynthos - foto's- update 12-09-09

Op het Griekse eiland Zakynthos heb ik een vuurwerkwinkel gevonden. En heb er overigens ook vuurwerk gekocht, heel erg duur dat wel! Ik heb er foto's van gemaakt. Zowel van binnen en buiten. Deze zal ik binnenkort hier plaatsen incl. het verslag. Eerstmoeten de rolletjes nog ontwikkeld worden.

Later meer dus, ook video's!

Hier de eerste foto's. We hebben er nog meer, maar die komen later.
Er staat ook een Next Generation, die kost daar 200 euro!! :frusty:
Dus die hebben we maar laten staan :)
De 3 pijlen waren 69 euro, ook duur. Later ook nog filmpjes.

7.jpg

6.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Laatst bewerkt:
Hey, leuke foto's. kon je daar ook als consument die bomberohrs of shells kopen? (aangezien ik dikke mortier zie staan :P)

Hey, leuke foto's. kon je daar ook als consument die bomberohrs of shells kopen? (aangezien ik dikke mortier zie staan :P)

Nou in principe niet maar ik had toch wel het idee dat als je maar genoeg neerlegt dat je het mischien wel meekreeg. Maar in principe waren ze streng.
En ik denk dat je dan ook wel een heel dik pak geld moet geven, het is verschrikkelijk duur daar! :bonk:

Zo te zien staat die Weco Mixed Emotions er al een tijdje. (Ik weet niet hoe lang die al niet meer gemaakt worden?) Wel erg leuke foto's.

Zo te zien staat die Weco Mixed Emotions er al een tijdje. (Ik weet niet hoe lang die al niet meer gemaakt worden?) Wel erg leuke foto's.

Die worden gewoon nog gemaakt hoor:bye:

Bedankt voor de foto's rollende babba

Laatst bewerkt:

Mensen zeiken dat het in NL duur is maar geloof me, als vuurwerk ergens duur is is het wel in Griekenland, daarom staan ze er zo lang. Het wordt vooral gebruikt bij bruiloften en dergelijken.

Maar toch wilde ik deze foto toch even aan jullie tonen.
Nu maar hopen dat er in Spanje ook tijdens Fallas zoiets te krijgen is... Snake kom er maar in met je aanbieding!

0006.jpg

Een Villa is wel te regelen, echter het verkeer is een drama!!!!

Ik kan iedereen een Net Appartement in het midden van het centrum aanraden via Snake tours :P :D

Maar toch wilde ik deze foto toch even aan jullie tonen.
Nu maar hopen dat er in Spanje ook tijdens Fallas zoiets te krijgen is... Snake kom er maar in met je aanbieding!

image

Ik kan je zo'n soort villa tijdens fallas ook niet echt aanraden, die zitten meestal buiten de stad, en met die grafdrukte op de weg en in de metro, en als je dan om 12 uur op het plein moet zijn:wink:

Back
Bovenaan