Green Sky Action

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1353
Artikelnaam: Green Sky Action
Netto gewicht: 160 gram
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: 16 schoten zorgen voor een groen gekleurde knetteractie in de lucht!
Verpakkingseenheid: 20/1
Adviesprijs: €7,90
Film: Film van Wolff

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze zijn leuk voor showtjes :D

Als je denk, nou nog een beetje groen er bij, koop je deze. Denk je "nou ik mis rood en blauw" Dan koop je de Red en Blue versie. En voor dat geld :D

Nu nog wachten op de uitwerkingen.

Deze zijn leuk voor showtjes :D

Als je denk, nou nog een beetje groen er bij, koop je deze. Denk je "nou ik mis rood en blauw" Dan koop je de Red en Blue versie. En voor dat geld :D

Nu nog wachten op de uitwerkingen.

zo kun je met alle versies een leuk projeckt maken :D

Ik ben in volle afwachting op een film.
Ben benieuwd naar de effecten en hoe de kleur er uit komt.
Aan de andere kant: hij kost maar 7,90, geen geld.
Ben heel erg benieuwd, net zo als naar zijn gekleurde broertjes

Anders hier wel, de rode versie zou op de bekende Lily Magnolia lijken, maar ik ben vooral benieuwd naar de andere in de serie ook ja, groen, blauw en geel, kom maar op! :D

Wolff is laat met de films helaas, maar we hebben nog een maandje voor de lijsten ingevuld gaan worden. :p

jaja dat zijn nog eens cakes waar je hele leuke dingen mee kan doen

deze komt zeker op het lijstje te staan

Zelf vond ik ze diep tegenvallen. Het formaat schepte hier verwachtingen, maar die kwamen niet uit. Grootte, maar magere boeketten en een ronduit slechte crackling. Erg jammer. 16 shots voor (hier) €5 klinkt leuk, maar 12-uur materiaal is het zeker niet imo...

ik vond dit dus egt de slechtste cake van mij. had ook die blauwe nah er kwam soms niet eens knetter voor:S
Voor dat geld koop ik dan liever een spitfire ofso die knalt nog wel iets meer

Back
Bovenaan