Great Wall of China

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: SL56
Artikelnaam: Great Wall of China
Aantal Schoten: 13 Schots
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: Great Wall of China is een waar spektakel. 13 kleurrijke salvo’s combinatie-effecten met volop uiteenspattende glitters. Lanceert zijn effecten deels recht en deels schuin.
Tijdsduur: 20 seconden
Afmetingen:
Verpakkingseenheid:
Richtprijs: €21,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

SL56.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Great wall of china is toch ook de benaming van Bon Fireworks?
Wel leuk dat er verschillende "shapes" worden gebruikt!:)

Great wall of china is toch ook de benaming van Bon Fireworks?
Wel leuk dat er verschillende "shapes" worden gebruikt!:)

Klopt inderdaad, is een benaming van Bonfire. Hopelijk wordt deze een stuk beter en een stuk beter geprijst :p

Die van Bon is inderdaad wat duurder, maar toch betwijfel ik of die kan tippen aan die van Bon.
But yeah, I'm a sucker for mines...

Klopt inderdaad, is een benaming van Bonfire. Hopelijk wordt deze een stuk beter en een stuk beter geprijst :p

Volgensmij kan die nooit een hele drue cake worden gezien eht aantal schoten en de tijdsduur...

Effecten klinken mij best goed, maar voor dit soort producten wil ik absoluut eerst een filmpje zien. Want ja, dan ken je pas echt oordelen he... :)

Best duur, als je ziet dat dat al bijna 1,60 euro per schot is.
Maarja, als het écht zo'n waar spectakel is als de omschrijving ons wil doen geloven, dan is hij hij misschien wel dubbel en dwars waard.
Even afwachten dus.

Ik vind dit toch best wel een mooie cake hoor aan dat filmpje te zien, Die paarse, roze, blauw achtige kleuren vind ik mooie combinatie.
Jammer dat ze er crackling doorheen hebben gedaan, dit had voor mij niet zo heel erg gehoeven.

Mooie cake.

Maar als ik aan Wall denk, denk ik aan een Wave cake. Maar goed hij is betaalbaarder dan de Bon fireworks versie:)

Mooie cake.

Maar als ik aan Wall denk, denk ik aan een Wave cake. Maar goed hij is betaalbaarder dan de Bon fireworks versie:)

jij kijkt ook weer niet verder dan je neus lang is he? ten eerste zijn het verschillende effecten; ten tweede heeft deze cake van skyline 13 schoten voor 21.50, en die van bonfireworks 49 voor 48 euro. dat is relatief gezien bijna de helft goedkoper.

Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: Brocade crown bouquet.
Richtprijs: 48,-

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: SL56
Artikelnaam: Great Wall Of China
Afmeting: 147x162x153 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 235 Gram
Aantal Schoten: 13 Schoten
Effectomschrijving: Een waar spektakel! 13 kleurrijke salvo’s combinatie-effecten met volop uiteenspattende glitters. Lanceert zijn effecten deels recht en deels schuin.
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 20 Seconden
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €21,50

Back
Bovenaan