Great Golden Wall [Uitloop]

Artikelnummer: NL012
Artikelnaam: Great Golden Wall
Netto Kruitgewicht: 495 Gram
Aantal Schoten: 33 Schoten (11x3)
Effectomschrijving: Gouden mines
Stijghoogte: +- 10 Meter
Richtprijs: €59.50,-

Ook deze cake afgelopen jaarwisseling gehad, de prijs is vrij hoog maar de effecten zijn wel mooi. De effecten zijn crackling mines naar gekleurde peony's, mooi vol effect maar een lagere prijs zou beter bij deze cake passen. Hij schiet 11x3 effecten.

Ziet er belovend uit.
Ik ben al zo lang op zoek naar een golden wall die niet na drie schots al klaar is.
Hopenlijk heeft iemand er een filmpje van.
Ik denk dat dit een cake is die mooi bijgezet kan worden om het eerste gedeelte op te vullen.
Groetjes Giron

Ziet er belovend uit.
Ik ben al zo lang op zoek naar een golden wall die niet na drie schots al klaar is.
Hopenlijk heeft iemand er een filmpje van.
Ik denk dat dit een cake is die mooi bijgezet kan worden om het eerste gedeelte op te vullen.
Groetjes Giron

Ik heb er op zeker een film van alleen weet ik niet precies welke het is. Er zijn er een aantal waar we de cake niet echt laten zien voor het schieten. Zodra ik hem er tussen vind zal ik hem plaatsen. Wat wel zeker is is dat het met de mist geschoten is en het beeld daardoor verre van optimaal is.

Ik zie 'm nu pas voor het eerst. Wat een ongelofelijke topper is dit.
Was nog op zoek naar een mooie W-cake en heb 'm gevonden.
Met stip in mijn top 3. :)

Hier is mijn film van deze cake, geschoten bij de demo van GBV-Weco op 8 november:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier twee stuks.

Back
Bovenaan