Grada

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: ORN-136
Artikelnaam: Grada
Kruitgewicht: 350 gram
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: Zilver spin met blauwe parels. Zilver spin met groene glitters.
Dubbele kroon met lichtblauwe parels. Brocade boeketten.

Tijdsduur: ± 28 seconden
Stijghoogte: 55 meter
Afmetingen: 330 x 180 x 225 mm
Schietrichting: Schuin omhoog
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: €49,95

Zijde 1:
136.jpg

Zijde 2:
136.2.jpg

Wij danken VDN Fireworks voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en nadrukkelijke bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Video staat nog op privé. Ik zie nu pas dat er 2 labels van deze cake zijn met wel allebei dezelfde naam. Wat houdt dit in? 2 verschillende waaiers?:)

Thanx Jur! Zit ff lekker uit mijn dak te gaan hier, wat een bak zeg. Heerlijk!
Doet me een beetje denken aan Flying Dutchman van Dynasty qua opbouw.

@Vuurwerkfreak: Adviesprijs is nog niet bekend voor zover ik weet. Zodra hij bekend is zal hij ongetwijfeld aan te startpost toegevoegd worden :)

Ik mis wel de zilveren spinners in deze cake? Verder vind ik het wel een heerlijk maar ook originele bak! De crackling in deze cake vind ik ook niet storend dit omdat het geen standaard crackling boeket is, maar mooie crackling staarten. Wat deze cake origineel maakt in mijn ogen zijn de brocade mines bij de laatste 2 salvo's vanaf het midden en vanaf de zijkanten met daarboven 2 mooie willows!

Ja, dit vind ik nou wel een waaier die ik zou kopen omdat ik hem erg speciaal vind zo op het eerste gezicht.

Ik mis wel de zilveren spinners in deze cake? Verder vind ik het wel een heerlijk maar ook originele bak! De crackling in deze cake vind ik ook niet storend dit omdat het geen standaard crackling boeket is, maar mooie crackling staarten. Wat deze cake origineel maakt in mijn ogen zijn de brocade mines bij de laatste 2 salvo's vanaf het midden en vanaf de zijkanten met daarboven 2 mooie willows!

Ja, dit vind ik nou wel een waaier die ik zou kopen omdat ik hem erg speciaal vind zo op het eerste gezicht.

Correctie: 'Zilveren spin'. Denk dat dat die soort van cracklingdingetjes zijn in de eerste boeketten. Er zitten inderdaad erg mooie en originele effecten in de cake die je niet vaak ziet in consumentenvuurwerk.

Heel mooi! Die 'zilveren spin' zien we momenteel vaker in 't goud, bij oa Bonfireworks. Qua opbouw lijkt deze inderdaad behoorlijk op Flying Dutchman, maar hoop dan op een wat betere prijs. Jammer dat op het filmpje de kleuren nauwelijks te zien zijn, maar toch ziet dit er veelbelovend uit! Prachtige layout op de cake btw!

de mines zijn er lekker bij. Effecten ook, maar de prijs vind ik dan net iets te gortig. 2 euro per shot? zit voor mij iets ver boven de prijs.
greetzz

Ik vind het zeker echt een prachtige waaier.. maar deel niet de mening van andere mbt de prijs. Ik vind het belachelijk duur voor een 25 shots (ja, het blijft een 25 shots pot) cake. In mijn ogen had deze niet duurder mogen zijn dan €35,-

Hij is mooi maar mijns inziens het geld zeker niet waard. Het kan veel beter... Je kan bij andere importeurs betere cakes krijgen met meer schoten voor minder geld. Snap dat gekontenlik niet zo goed..

Ben het eens met de 3 heren boven mij.
Een goeie waaier met mooie effecten, maar 2 euro per schot is te duur.

Maar goed je weet niet wat de verkopers doen. Het is een adviesverkoopprijs toch?
Voor 35,- neem ik 'm iig mee

sowieso bij Van Der Nat in Steenwijk zelf :wink: zijn al eeuwen dealers van vuurwerk en nu dus ook hun eigen spul :) Pyrovoordeel gaat de lijn waarschijnlijk ook voeren, andere dealers moeten nog bekend worden, zullen er nog niet massa's zijn natuurlijk.

Wat een pracht stuk onder de cakes! Maar zoals hier boven al gezecht wordt een vaag filmpje uit China. Ik vertrouw de filmpjes uit China niet zo dit omdat er gewoon veel mee gekloot wordt.

Maar in de gaten houden zal ik zeker!

Heeft wel iets weg van de Flying Dutchman van Wolff. Zelfde soort eindsalvo('s), timerain crackling salvo('s), 25 schoten voor 50e. Ben erg benieuwd hoe beide presteren op demo's. :)

Back
Bovenaan