Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mij part is het label gewoon een stuk karton. Met die idiote prijs verhogingen vanaf vorig jaar. Vind ik dat ze eerst maar is naar uitwerking moeten kijken. En geen prijs verhogingen
Zitten er nou nog meer kleuren in dan witte visjes met rode sterren? Op zich altijd geinig, vissies, maar ik blijf altijd vergelijken met de mooi gekleurde versies van de Pluto C van Zena.
Ja, het is op de films niet goed te zien maar er zitten mooie kleuren bij de fish, waaronder geel en rood. Ik vond het een kwalitatief hoogstaand potje. Fish heel goed uitgewerkt.
Vind het vooral een m ooi label omdat het ook zo goed bij het effect in de cake past. Een rust uitstralend label met een rustig effect in de cake. Moet zeggen dat Wolff een goede DTP-er heeft.
Voor een fish effect vond ik dit potje erg goed uitgewerkt!!
Maar de prijs...
dan tog gaat deze mee na huis.. me vriendin vind zoeiets namelijk super!
Die is fan van fish effekten
nee leuk potje.. iig beter dan de meeste budget cakjes van gister avond.
Hij stat niet op de lijst hier. Duurt wel lang en de prijs is zeker oke, maar veel te saai en eenzijdig. Qua labels kunnen ze er echter wel wat van inderdaad!
tja deze valt helaas niet in de smaak bij mij .
maar mocht ik hem er toch gratis bij krijgen is hij altijd leuk voor mensen die bang zijn voor harde knallen .
en zo zijn er nog heus nog andere doeleinden waar voor hij zou kunnen dienen