Golden Treasure

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 830
Artikelnaam: Golden Treasure
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:430gr
Aantal Schoten: 20sh
Effectomschrijving: Nieuw! 20 shots XL cake met gouden effecten. 30MM kaliber.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €34,99
Voorverkoopprijs: €32,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl
830-GOLDEN-TREASURE.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind sowieso dat de labels bij Rubro/Mania er goed uitzien! Voorgaande jaren al op wat oudere na, maar ze worden elk nieuw product beter wat mij betreft.

Deze is toch niet nieuw? Ik bedoel qua aantal shots en effecten, naam is wel nieuw. Is wel een leuke pot, hou wel van dit effect.

Ook bij dit artikel heeft Rubro ervoor gekozen om de testvideo "op te waarderen" tot officiële productvideo:

Deze cake lijkt mij hoger dan dat ie breed is...Ik dacht dat dat verboden was.
Klopt de digitale afbeelding soms niet?
Aangezien deze cake 21,5 gram kruit per schot moet bevatten, zou er ook nog een schot met een mine moeten zijn. Ook dát kan ik op de film niet ontdekken. Al tel ik wel 18 of 19 schoten, en geen 20...misschien is dat mine shot gewoon niet vastgelegd.

Hoe dan ook, er rammelt wel wat aan deze cake.

Desondanks best aardige uitwerkingen zo op film.

Deze cake lijkt mij hoger dan dat ie breed is...Ik dacht dat dat verboden was.
Klopt de digitale afbeelding soms niet?
Aangezien deze cake 21,5 gram kruit per schot moet bevatten, zou er ook nog een schot met een mine moeten zijn. Ook dát kan ik op de film niet ontdekken. Al tel ik wel 18 of 19 schoten, en geen 20...misschien is dat mine shot gewoon niet vastgelegd.

Hoe dan ook, er rammelt wel wat aan deze cake.

Desondanks best aardige uitwerkingen zo op film.

Verboden is het zowieso niet.

De BPN heeft nieuwe afspraken gemaakt m.b.t. veiligheid en besloten onstabiel en onberekenbaar vuurwerk uit te bannen. Daarbij moet bijv. een nieuw te importeren cake voldoen aan bepaalde hoogte/breedte/diepte-eisen. Maar dat is wettelijk niet vastgelegd, het staat niet in het Vuurwerkbesluit o.i.d.

Daarom mogen winkels deze artikelen ook nog gewoon verkopen en mogen ze ook gewoon afgestoken worden. Wel hebben de BPN-leden onderling afgesproken dat er geen nieuwe artikelen geïmporteerd zullen worden die niet aan de nieuwe door de BPN zelf opgelegde eisen voldoet.

Of dat ook voor dit artikel geldt, durf ik niet te zeggen. Het kan zijn dat dit de originele afbeelding was een er alsnog voor een andere cakevorm is gekozen. Of dat deze eind vorig jaar al in China georderd/gefabriceerd was voordat de nieuwe afspraken zijn gemaakt. Geen idee.

Wij zijn ook enthousiast over de beelden van deze cake!

Zowaar een 30mm bak met uitwerking zoals je mag verwachten. Deze had ik over het hoofd gezien, maar gaat alsnog even op de “reserve” / “alternatieven” lijst. (Waarvan we stiekem weten dat je ze alsnog gaat kopen).:bonk:

Opvolger vervanger van de leider spielerei, ik vond deze beter dan de leider spielerlei ! Spreiding en burst , tempo alles klopt

Back
Bovenaan