Golden Strobe

ylke

VWC lid
Laatst bewerkt:
Aantal schoten: 35 shots.
Verpakkingseenheid: 6 in karton.

Het filmpje staat ook al op hun site, Klik.

Ik zie 5x7 shots dat zijn dus 35 schoten.

Vind het een goede cake, alleen de prijs gaat de rest een beetje bepalen!

Ik heb het idee dat het films zijn die in China gemaakt zijn. Hopelijk komt er snel een demo waar Mercurius geschoten wordt zodat we het met eigen ogen kunnen zien.

Ik heb het idee dat het films zijn die in China gemaakt zijn. Hopelijk komt er snel een demo waar Mercurius geschoten wordt zodat we het met eigen ogen kunnen zien.

Mijn ervaring met Mercurius is dat er nooit een demo in Nederland geschoten wordt, hetzij een besloten dan wel een open demo. Dus we moeten er maar op gokken dat dit China filmpje representatief is, of anders moeten we een jaar wachten in de hoop dat er een straatfilmpje online wordt gezet, hoewel die kans niet echt groot zal zijn.

Heren,

Ik heb vorig jaar veel mercurius vuurwerk gehad. In nieuw-vennep was dit echt spot goedkoop. Mooie cakes voor 15-30 euro gehaald. Ik heb nu een nieuwe smart phone de samsung Galaxy S en deze maakt in elk geval gruwelijk mooie filmpjes. Ik heb een mooie film van Mysteryland gemaakt en iedereen zegt nog nooit zo een goede kwaliteit film te hebben gezien op een telefoon. Ik moet deze nog uploaden ( is 60 mb ), maar ik ga dit jaar dus ook de mercurius producten filmen in de straat/ achtertuin.

Ik heb vorig jaar o.a. de blue star gehad voor 15 euro. Dit was een geweldige cake met veel crackling en tussendoor twee keer 3 shots ( w-shape )brocade + finale op het einde. Goed 15 euro is geen geld, echter heb ik vernomen dat deze cake in andere winkels al richting de 25-30 euro ging.

Klinkt goed tifosi, ben benieuwd naar de filmpjes die je gaat maken.

Ik vind het een erg mooie cake, mooie grote effecten en mooie staarten zo te zien. Hopelijk bevalt hij in het echt net zo als op de film, want de ervaring leert dat die China films niet echt representatief zijn.

Ja dat is de dealer, ik zal jullie anders wel op de hoogte houden als er ontwikkelingen zijn op de website of wanneer er een folder komt bijvoorbeeld.

Zit soms 10-15 euro per cake verschil in per dealerr, te gek eigenlijk maja:)

Ik baal dat ik vorig jaar niet heb kunnen filmen, maar goed bij balk hebben ze blokken als de blue star, time rain en great mine ( 15-22.5) echt mooie blokken!

mooie cake , het valt me op dat er dit jaar veel importeurs zijn die producten op de markt brengen met gouden effecten .

ik weet dat Tuincentrum pap in dordrecht elk jaar wel een vuurwerk demo geeft , die verkopen ook mercurius , en zullen ongetwijfeld deze waaier ook gaan schieten , ik zal mijn best doen om hem te filmen ! .

ik moet zeggen dat op het filmpje van de mercurius site , dat ik hem heel erg mooi vind .

met korting in voorverkoop heb je hem voor een 40 euro .

EDIT .

ik kreeg vanmiddag te horen van TC pap helaas dit jaar geen demo schiet :( ...

Laatst bewerkt:
Als ik de filmpjes mag geloven een aardig product!
Ben benieuwd naar de eerste ervaringen.

Back
Bovenaan