Golden Sky [Uitloop]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 844
Artikelnaam: Golden Sky
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 362 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 schoten, blauwe staarten met brocade effecten en een 3 schots finale.
Tijdsduur: 30 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 39,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
14.48 gram per schot, 1.60 per schot.
Hmmzz, Ik ben erg benieuwd naar het filmpje. Want het lijkt mij wat aan de prijs.
Misschien dat het een supermooie cake is en dat het zijn geld dubbel en dwars waard is. Ik hoop het;-)
greetzz

Aan de omschrijving te zien beetje een variatie op de wodka blue van bonfire. 25 shots met bijna 375gr kruit. Wel behoorlijk duurder dus even afwachten hoe hij op de film overkomt.....

ik zal proberen het filmpje vandaag nog online te krijgen, maar de beeldkwaliteit is echt shit: door het steeds moeten afdrogen van de lens, heb ik perongeluk aan de focus ring gedraait. Dus waterig beeld met slechte focus, wat wil je nog meer?

ik baal er enorm van, maar zal de beelden wel plaatsen

edit: ik hoor zojuist dat mijn opa op sterven ligt, dus de beelden zullen voorlopig nog niet online verschijnen.

Laatst bewerkt:
helaas is mijn opa zojuist overleden.

ik ga nu gelijk naar hem toe.

tot horens allemaal en sorry voor de topic vervuiling

Die topicvervuiling schenk ik je hoor...
Sterkte ermee iig! Dit soort dingen is nooit leuk.

Nu wel weer ontopic.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(de kwaliteit van het filmpje is slecht door regenval en hiernaast doordat ik bij het constant afdrogen van de lens perongeluk aan de focusring heb gedraait)

deze lijkt wel op die andere hahaha
ik zou verwachten een cake met heel wat goud in de lucht:P

Laatst bewerkt:
Staat dit jaar onder een andere naam op de website van Broekhoff,

namelijk;

Golden Night, de afbeelding is nog wel Golden Sky en het fimpje ook..

Dan zou Broekhoff dus de verkeerde foto moeten hebben toegevoegd en het verkeerde filmpje. Daarnaast is toevallig het aantal shots gelijk en ook de effect omschrijving is idem..

Ik denk dat of Golden Night een foutje is of dat ze gewoon een andere naam hebben gevonden voor dezelfde bak. Zie totaal geen reden om aan te nemen dat het over 2 verschillende cakes gaa

Back
Bovenaan