Golden glory

Ramon

VWC lid
GBV_1_.JPG

Laatste pot uit dit filmpje

Golden Glory
Fabrikant : GBV vuurwerk
Effect van het product : Broccade crown to red/green
Aantal shots : 26
Kruit inhoud : 400 gram
Verkoopprijs : €40,-

Mijn mening:

Ik vond golden glory heel mooi, grote effecten, mooie burstknallen en hij was de 40 euro zeker waard!, je kan ook zien in mijn showtje ter vergelijking met andere potten, dat de effecten echt heel breed zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker Ramon, Golden Glory is heel erg mooi.
Ik vind dat Proline goed heeft uitgepakt met de 500 grammers.
Ik zelf had de Mega Steps en de Maxi Colour en die waren ook erg goed.
En de Golden Glory op een demo gezien: prachtige effecten. brocades.
Effecten bleven ook lang hangen. En dat zie je niet vaak gebeuren bij Proline
:cool: :cool:

Ik ben het eens met Moontan.
Het imago van Pro-line, harde knallen goedkope boeketten heeft echt wel het bedrijf zelf bereikt.
Vrijwel alle nieuwe potten hebben nu duurdere effecten. Dit is misschien om dat (niet in verhouding echter) de winst per pot nu wat hoger is..:bye:

Afgelopen jaar heb ik, net als veel andere liefhebbers, een aantal nieuwe 500 grammers uitgeprobeerd. En met een voldaan gevoel achteraf, mag ik wel zeggen. In totaal had ik 5 van deze zware jongens, waarvan de "Golden Glory" met zijn 400 gram de relatief lichtste was.

Deze cake schiet bombettes met wisselende stijgkleuren de hoogte in, waarbij het eindeffect (coconut/willow achtig) licht varieert. De buizen staan in W-vorm, maar worden niet simultaan of sequentieel geschoten. Het lijkt nog het meest op een "links 1 2 en rechts 1 2" patroon.

Een erg mooi subtiel bij-effect vind ik de lichtpuntjes die zichtbaar zijn aan de staarten van de effecten uit de laatste series. De breakknallen maken het spektakel compleet. Wie goed naar het geluid op het filmpje luistert hoort een aantal buurmannen speculeren over "waar uit Belgie hij deze cake nu weer gehaald zou hebben"... Hahaha ... :)

Hier is een filmpje van mijn exemplaar:
(klik op het plaatje om naar de downloadpage te gaan)

Deze cake kost €40 euro en is dit naar mijn mening zeker waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op jouw filmpje komen de uitwerkingen zeer duidelijk over.
Mooi filmpje Cameo. Bedankt voor het delen.
In mijn reactie op het eerste filmpje hierboven noemde ik het effect Brocades maar uit jouw filmpje blijkt dat het om een willow gaat.
40 euro voor 25 shots en zulke mooie effecten is in verhouding zeker niet duur.
:bye:

Op jouw filmpje komen de uitwerkingen zeer duidelijk over.
Mooi filmpje Cameo. Bedankt voor het delen.
In mijn reactie op het eerste filmpje hierboven noemde ik het effect Brocades maar uit jouw filmpje blijkt dat het om een willow gaat.
40 euro voor 25 shots en zulke mooie effecten is in verhouding zeker niet duur.

Dank je, Moontan :) Weet je dat ik lang heb zitten piekeren over welk effect dit nu precies is? Brocade is zeker geen verkeerde benaming. Het valt echter telkens net naast de bekende definities van de effecten. Gelukkig spreekt het filmpje voor zich ;)

Groetjes,
Cameo

Prachtig filmpje cameo!

Blijft een mooi effect willow in het filmpje blijven ze ook wel lekker tijdje hangen

Het is zeker verwarrend, maar dit is geen willow effect. Dit is brocade.
Als je het verschil wilt zien moet je even die willow pot van diamond vergelijken met dit, dan zie je het.:wink:

Het is zeker verwarrend, maar dit is geen willow effect. Dit is brocade.
Als je het verschil wilt zien moet je even die willow pot van diamond vergelijken met dit, dan zie je het.:wink:

inderdaad maar nu vind ik proline ook een erg goed merk en ze hebben gewoon veel super goede cake's / potten op de markt gebracht dit is er zeker 1 van.. toppertje

jah dit is zeker een pot van jewelste...:D mooie grote brocade die mooi uitloopt:wink: missien ben ik de duizendste die dit zegt maar dan moet dit maar verwijdert worden:)

ik mocht hem ook life aanschouwen:p mooi ding nogmaals:cool:

:bye:Rutger

Een van mijn mooiste cakes van vorig jaar. Mooi hoog geschoten gouden brocade,s. en tussen door ook weer brocade. alleen dan met rood en groen. Zeker een aanrader.

Laatst bewerkt:
Nu bekend is dat hij in prijs is verlaagd van 46,00 naar 39,50 kan ik met zekerheid zeggen dat de Golden Glory in mijn collectie komt.
Qua effecten vind ik hem heel sierlijk en dat hij tussendoor een paar schoten naar links en rechts schiet vind ik ook heel mooi.
Enige naddel(tje) vind ik dat er geen finale in zit, het was nog mooier geweest als hij de laatste 4 schoten tegelijk de lucht in zou rammen :rolleyes:
Samen met de Excellent Colours is de Golden Glory mijn favoriet van GBV.
Beiden staan dan ook muurvast op mijn lijst voor dit jaar.

Hier ben ik het zeker mee eens, dit is naar mijn mening de beste 500 grammer van Pro-Line, en dat ze deze ook nog eens in prijsverlagen :D!.

Ben afgelopen week met Gilbert bij GBV op bezoek geweest.

Zover ok kon zien zijn er meerdere producten in prijs verlaagd.:thumbsup:

gr
Pyromaniac 1975

Deze heeft 1 schot meer als een 25 schots Bonfireworks cake naar keuze en kost 15 euro meer, dus ik zou zeggen: laat deze staan :bye:

Deze heeft 1 schot meer als een 25 schots Bonfireworks cake naar keuze en kost 15 euro meer, dus ik zou zeggen: laat deze staan :bye:

Dat kan je wel zeggen, maar voor de mensen die geen bonfireworks dealer in de buurt hebben vind ik dit toch wel een mooie pot. En die prijs.. tja die valt opzich wel mee.

Back
Bovenaan