Golden Bonfire Fanshape

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6270
Artikelnaam: GOLDEN BONFIRE FANSHAPE 100'S
Bruto Gewicht: 11500 gram
Netto kruitgewicht: 1930 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: XXL! 100 shots waaier met 30MM tubes. Gevuld met ruim 1,5 kilo kruit en mega effecten.
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €149
Voorverkoopprijs: €149

Golden-Bonfire-Fanshape.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Bonfireworks voor deze informatie.

Lekkere waaier hoor, zal in de straat de lucht mooi vol gooien. Wel jammer dat dat laatste salvo hier in NL niet is toegestaan :p

Ziet er heel, heel goed uit inderdaad. Snap echt niet dat Rubro deze producten niet op de demo heeft geschoten. Misschien dat het niet zo breed aangeboden gaat worden?

Ik heb alleen wel steeds meer het idee dat sommige filmpjes van nieuwe producten (bij verschillende leveranciers) wat langzamer lopen. Of ligt dat aan mij?

Hahaha dat einde! Maar indd de Nederlande Elegant Night! Mooie ontwikkeling! Past mooi in het straatje van de Mega Willows en de Noi-Z

Als hij daadwerkelijk zo presteert hebben we de cakebox van het jaar al te pakken. Wat een knoeperd van een compound zeg!

Wat een dikke waaierbox dit zeg en inderdaad de nl elegant night lijkt het wel. De salutes op het einde zijn een leuke toevoeging ja, al zullen ze nooit zo hard zijn als op de film inderdaad. Wat wordt de keuze toch weel lastig zeg!

Super waaier! maar dat laatste salvo kunnen we wel vergeten natuurlijk :bonk:
Heel benieuwd hoe de productie hiervan gaat zijn

Hoewel de productie wellicht wat minder zal zijn heeft deze zeker mijn aandacht. Mooi spul bij bon dit jaar.

Hele dikke waaier. Had het persoonlijk zelf nog mooier gevonden als de kleur rood en groen zich niet herhaalde, maar een andere kleur waren. Buitenom dat, 100sh. 30mm, 2kg, die gaat wel goed presteren. Benieuwd naar de freakprijs.

Hele dikke waaier. Had het persoonlijk zelf nog mooier gevonden als de kleur rood en groen zich niet herhaalde, maar een andere kleur waren. Buitenom dat, 100sh. 30mm, 2kg, die gaat wel goed presteren. Benieuwd naar de freakprijs.

Ja, hier ben ik t wel mee eens. Fantastisch blok maar meerdere kleuren had hem nóg beter gemaakt.

Heb m voor €112,50 voorbij zien komen.

Back
Bovenaan