Glasbak opgeblazen met vuurwerk

killerdome

VWC lid
Leiden – Zaterdagavond iets voor 22.00 uur werden de bewoners van de wijk Boshuizen opgeschrikt door een luide knal. Uiteindelijk bleek de glasbak aan de Willem Klooslaan te zijn opgeblazen door vuurwerk.

Getuigen vertelden dat zij een harde knal gevolgd door een felle lichtflits hoorden. Door de knal is de glasbak volledig verwoest en lag een gedeelte van de straat onder het glas. De ter plaatse gekomen politie stelt een onderzoek in naar de vernieling. De calamiteitendienst van de gemeente Leiden heeft de rommel opgeruimd. De politie ontvangt de laatste tijd diverse meldingen van brandjes en vernielingen in deze omgeving. Ziet uw iets verdachts? Bel dan 0900-8844 of 112.

bron

Deze nieuws bericht is zelf ook overduidelijk opgeblazen..........

Dat is dit keer niet waar, bij deze het bewijs van de glasbak, het moet toch echt een flinke knal zijn geweest!

IMG_0604.JPG

Dit zal geen fenix of la bomba'tje geweest zijn denk ik . Wel een beetje raar, wat is er nou leuk aan een GLASBAK opblazen? Je zou maar zo'n plaat ijzer of dat glas tegen je kop aankrijgen.

Gaat de reputatie van vuurwerk weer van omlaag!:frusty:
Ze moeten er voor zorgen dat de daders nooit meer bij vuurwerk in de buurt mogen komen!:angry:

Hoe moet je in het leven staan wil je dit doen?
Je denkt ook totaal niet aan mede mensen.
Een glasbak opblazen, het moet niet gekker worden:bonk:.

Bij mij in de buurt hebben ze al van die bakken die je alleen maar kan openmaken met een pasje, en idd gaat de reputatie van VW weer omlaag :(

En door dit soort geintjes wordt consumentenvuurwerk ten onrechte in een kwaad daglicht gesteld.
Dit heeft niets te maken met consumentenvuurwerk.

Stop de slopers!

Weer er erg professioneel artikel dit:
''Getuigen vertelden dat zij een harde knal gevolgd door een felle lichtflits hoorden''
Een lichtflits kan je niet horen.....

Tsja moet ik hier verder nog woorden aan vuil maken? Ik denk het niet.

Leiden – Zaterdagavond iets voor 22.00 uur werden de bewoners van de wijk Boshuizen opgeschrikt door een luide knal. Uiteindelijk bleek de glasbak aan de Willem Klooslaan te zijn opgeblazen door vuurwerk.

Getuigen vertelden dat zij een harde knal gevolgd door een felle lichtflits hoorden. Door de knal is de glasbak volledig verwoest en lag een gedeelte van de straat onder het glas. De ter plaatse gekomen politie stelt een onderzoek in naar de vernieling. De calamiteitendienst van de gemeente Leiden heeft de rommel opgeruimd. De politie ontvangt de laatste tijd diverse meldingen van brandjes en vernielingen in deze omgeving. Ziet uw iets verdachts? Bel dan 0900-8844 of 112.

bron

Wrom post je zoiets?:frusty:

Dit is toch vuurwerk in een slecht daglicht brengen?
Mensen zien weinig verschil tussen consumentenvuurwerk en professioneel/illegaal vuurwerk.

Het valt mij op dat veel berichten over illegaal vuurwerk gaan of negatief zijn waardoor vuurwerk ook slecht word gezien.
Dan heb ik het nog niet eens over de illegale vraag/handel hier.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om met deze site het voorbeeld te geven wat nu word gedaan.

Erg jammer.:bye:

Wrom post je zoiets?:frusty:

Dit is toch vuurwerk in een slecht daglicht brengen?
Mensen zien weinig verschil tussen consumentenvuurwerk en professioneel/illegaal vuurwerk.

Het valt mij op dat veel berichten over illegaal vuurwerk gaan of negatief zijn waardoor vuurwerk ook slecht word gezien.
Dan heb ik het nog niet eens over de illegale vraag/handel hier.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om met deze site het voorbeeld te geven wat nu word gedaan.

Erg jammer.:bye:

Dit topic staat er niets voor niet voor vuurwerk in de media!

Inderdaad, dit is 'gewoon' vuurwerk wat in de media verschijnt.
Helaas komen er ook zulke berichten voorbij ja.
Maar goed, het is nieuws dus het mag gewoon gepost worden:).

WIe zegt dat dat niet gemodificeerd vuurwerk geweest kan zijn? Met twee pakken corsairs heb je genoeg in huis voor één grote knal...

Back
Bovenaan