Gigant 500 + Jumbo Fire 500

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1736
Artikelnaam: Gigant 500 + Jumbo Fire 500
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500gr
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: XXL STUNT! 2 mega zware cakes gevuld met 500 gram kruit per stuk voor de grootste effecten. Nu 1+1 gratis!
Tube diameter: 26mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €149,99
Voorverkoopprijs: €75,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1736-GIGANT-JUMBO-FIRE-500.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan dit soort reclame helaas niet meer serieus nemen en twijfel of dit niet een foutje is. Ik zal mij verder hier niet in detail over uitweiden, wil namelijk niet een onnodige discussie uitlokken, mensen mogen zelf conclusies trekken in deze.

Ik kan dit soort reclame helaas niet meer serieus nemen en twijfel of dit niet een foutje is. Ik zal mij verder hier niet in detail over uitweiden, wil namelijk niet een onnodige discussie uitlokken, mensen mogen zelf conclusies trekken in deze.

We zijn allemaal wel wat gekkigheid gewend, maar ik verslikte me ook ff in m'n koffie toen ik deze zag. Twee 500-grammers, adviesprijs 150 euro?!! Doe ff normaal!

Ach, Cafferata doet het al jaren bij elk product. Met €75 mogen het alsnog 2 mooie cakes zijn, kom maar door met het filmpje.

Ach, Cafferata doet het al jaren bij elk product. Met €75 mogen het alsnog 2 mooie cakes zijn, kom maar door met het filmpje.

Ik moest ook gelijk aan cafferata denken toen ik de prijs zag :) Ondanks dat wel benieuwd naar het filmpje, dit moeten wel hele mooie cakes zijn...

Op de foto zie je tubes en gezien het formaat (36sh-26mm) zouden het ook hele zware cakes worden in pyromould. Dat lijkt mij dus niet waarschijnlijk.

De foto is geen echte foto maar gemaakt.

Wat bedoel je met onwaarschijnlijk? 36sh 26mm pyromould is er al bij andere merken zoals lesli en weco ect.

Het is er wel maar het is niet zo gangbaar. Maar ik denk dat als het pyromould was geweest ze ook een foto (mockup) hadden gemaakt van een pyromould. Maar er worden ook wel eens foutjes gemaakt dus helemaal uitgesloten is het niet

Dummy gisteren bij Hubo freakavond gezien. Dit is echt een serieus formaat cakes.. Beetje oldskool 500 gram qua formaat. Wat dat betreft wel imposant. Ben benieuwd naar de uitwerking.

Heb die Jumbo 500 voor 4 tientjes mee genomen net. Zag er wel imposant uit, beste bak voor 500gr. Benieuwd hoe die presteert.

Ben ook benieuwd naar deze. Heb getwijfeld de set te nemen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Iemand ze of 1 toevallig gehad?

Back
Bovenaan