Gietjo's oud en nieuw 2013-2014

gietjo

VWC lid
Ik heb dit jaar weer bijzonder genoten van mijn vuurwerk, maar ik heb niet alles op film gezet, om dat ik simpelweg geen zin meer in had om ook alle losse cakes te filmen. Mijn pa had er ook geen zin meer in. Die had al 3 oud en nieuws 2 uur met een camera gelopen. Allemaal heel begrijpelijk.

De dingen die ik wel graag op film wilde, staan er uiteraard gewoon op.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

6x palm cake.

Denk dat dit zon ongeveer wel de laatste in nederland waren.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

showtje 2

+ YouTube Video

Zooitje thunder smokes

+ YouTube Video

Dit was mijn hoogtepunt van de avond. Ik heb er niet heel erg veel tijd in gestoken, want die had ik simpelweg gewoon niet. Ik wilde deze keer gewoon iets leuks maar wat niet teveel gepruts was, en dat was volgens de familie en de 130 studenten aan de overkant weer gelukt. Dat deed me dan weer heel erg goed.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan