gietjo 2010-2011 films

gietjo

VWC lid
Zo mensen. Het zit er weer op. Na een lange voorbereiding en het bekijken van alle films, mochten we zelf weer aan de slag. De mist was hier nagenoeg verdwenen, en daar werd Gido heel vrolijk van.

Yes, eindelijk 00:00 uur. Met 15 man ff de champagne glazen laten klinken, daarna volgde het bekende ritueeltje. 00.10 ging dan eindelijk de jas aan, en wij met 3 winkel karrtetjes vol met het kostbare kruit naar naar de lift. Gelukkig deedt de lift het prima. (Dat is in ons nieuwbouw appartementen complex weleens anders geweest).

Tijdens het wachten totdat iedereen buiten was heb ik even voor de dames onder ons het vuurkorfje nog even aangewakkerd, en aangevuld met vers hout.

Om 00:15 uur ging dan eindelijk het eerste spul van start.

Hierbij mijn bijdrage van filmpjes van Oud&nNieuw 2010-2011.
De beelden zijnn helaas niet in HD.

Veel plezier met de films.
(van de meeste cakes heb ik er 2 tegelijk geschoten)

2x Royal-Midnight Glory
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2x Hypnotised
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2x Marijn-Goud
+ YouTube Video

2x Wolff-Space Shooters
+ YouTube Video

2x Wollf-Stars over Paris
+ YouTube Video

1x Bon-Earcatcher
+ YouTube Video

1x Zink 905 Silberweide
+ YouTube Video

2x Hetlat-Coupe D'Etat
+ YouTube Video

1x Hindoe 4000
+ YouTube Video

3x Bon-Wodka Blue
+ YouTube Video

2x Royal-Fire Flower
+ YouTube Video

2x Wolff-Wasp
+ YouTube Video

2 filmpjes heb ik door iemand anders laten filmen, en zijn op de zijkant gefilmt. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te draaien. Deze films zie je hieronder.

4x Wolff Silver Salute
+ YouTube Video

9x (3x3) Marijn-Vette Marja
+ YouTube Video

2x Marijn-Zware Jongens + 3x Pinkie Winkie
+ YouTube Video

1x Bon Great wall of China
(Het filmpje duurt iets langer, want ik dacht dat hij nog niet klaar was. Aan de 2e salvo is goed te zien dat hij hem toen helemaal leeg schoot).
+ YouTube Video

1x Choeet-Chainthunder 500
+ YouTube Video

1x Bon-Colorfull Thunder Tail
+ YouTube Video

1x Pyrostar-The Golden Wall
(hier stond ik er te dicht op.Ik wist niet precies hoe breed hij zou gaan. Breed dus!!!)
+ YouTube Video

1x Royal- Beautiful Leaves
+ YouTube Video

1xBon-Outrageous
+ YouTube Video

1x Wolff-Temple of stone
+ YouTube Video

1x Lesli- Energetic
+ YouTube Video

1x Royal-Hot Chains
+ YouTube Video

2x Treasure Island + 1x Dream-Big Fantasy
+ YouTube Video

1x Bon-Gorgeous
+ YouTube Video

1x Traca 10 meter
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Hallo,

Je moet via YouTube onder het filmpje op delen drukken. Daar staat een "verkorte" link. Deze moet je kopieren en op het forum plaatsen tussen deze tags: [youtube ]link[ /youtube] of via meer opties >
youtube.gif
boven in het tekstvak.

Succes!

Hallo,

Je moet via YouTube onder het filmpje op delen drukken. Daar staat een "verkorte" link. Deze moet je kopieren en op het forum plaatsen tussen deze tags: [youtube ]link[ /youtube] of via meer opties > image
boven in het tekstvak.

Succes!

Zo het is gelukt Ruben. Ik wist dat het wel zoiets moest zijn, maar ik kwam er toch niet helmaal uit. THNX!!!!!!!!

Ziet er goed uit allemaal, helemaal mijn smaak en je hebt me op wat ideeën gebracht voor de volgende jaarwisseling. Bedankt voor het delen!

3x Wodka Blue

Vind ik echt super! Vooral die eerste toont echte schoonheid van het vuurwerk.

Prachtige producten heb jij daar geschoten! Complimenten!

3x Wodka Blue

Vind ik echt super! Vooral die eerste toont echte schoonheid van het vuurwerk.

Prachtige producten heb jij daar geschoten! Complimenten!

Hier was de hele straat over te spreken.

Maar het dak ging eraf toen de Great Wall Of China de lucht in ging. Helaas schoot hij hem in 2x leeg, maar ik vondt het wel iets hebben. De rest had hem liever in 7 salvo's gezien ipv in 2x alle 49 shots. Ik heb me zeer vermaakt met mijn grootste collectie ooit, maar ik heb daar ook heel wat voor moeten doen. Namelijk 3 dagen keihard werken bij 123 vuurwerk.
Heb daar aardig wat dikke collecties moeten contorleren, om de mensen tevreden naar huis te sturen, maar ik vondt het zeer de moeite waard, en erg leuk om te doen.

Alleen een THX is hier niet genoeg!
Mega mooi films en een heerlijke sfeer.
Valt me op dat het blauw allemaal heel erg mooi uitkomt op je films!

Zo zie je ze zelden! Wat een gave films, ik heb ze állemaal achter elkaar bekeken. Geweldig. Enige puntje wat jammer is, is dat er zoveel rook/mist was. Maar daar kun jij niets aan doen :p

Zo zie je ze zelden! Wat een gave films, ik heb ze állemaal achter elkaar bekeken. Geweldig. Enige puntje wat jammer is, is dat er zoveel rook/mist was. Maar daar kun jij niets aan doen :p

Dat was rook van het vuurwerk, want het was echt redelijk helder bij ons.
En tsja, ga je dus meerdere cakes tegelijk schieten, dan krijg je inderdaad redelijk wat rook.
(Het kan ook aan mijn camera liggen. Alles is gefilmt met een Canon ixus 75 fotocameraatje).

Bedankt voor je complimenten!!!

Gietjo: complimenten voor je films en dank dat je deze met ons wilt delen.
En je hebt een hele goede smaak wat vuurwerk betreft.
Toppie hoor

Gietjo: complimenten voor je films en dank dat je deze met ons wilt delen.
En je hebt een hele goede smaak wat vuurwerk betreft.
Toppie hoor

Bedankt Fred.

Een goede smaak. Tsja,ik heb dit jaar alles bij 1 winkel(behalve de goldenwall, zink en de matjes) gehaald, en moet dus ook even zeggen dat Gerrit van 123 vuurwerk dan ook een hele goede smaak heeft. Dan heb je heel veel toppers onder 1 dak.

Ik heb geprobeerd om er iets moois van te maken, en dat is gelukkig gelukt.

Ben eigenlijk wel benieuwd welke ideeen dat dan zijn.

Meerdere Vette Marja's op een rij is een goed idee, ik zat te denken om ze te bundelen maar dit is mooier denk ik. Daarnaast doet de Wodka Blue het erg goed met meerdere tegelijk, nogmaals bedankt!

Meerdere Vette Marja's op een rij is een goed idee, ik zat te denken om ze te bundelen maar dit is mooier denk ik. Daarnaast doet de Wodka Blue het erg goed met meerdere tegelijk, nogmaals bedankt!

Zoals je al las zijn die vette marja's 3x3 en er zit een een meter of 3/4 tussen de setjes. Zoals je om film ziet was het de bedoeling dat eerst de middelste word aangestoken, en iets later de buitenste 2. Gingen zo mooi achter elkaar!!!!

Hetzelfde geldt voor de afstand van de 3x wordka blue

Back
Bovenaan