Ghost Machine 2.0 [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04485
Artikelnaam: Ghost Machine 2.0
Netto kruitgewicht: 1393.2 gram
Aantal schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: Deze bak is speciaal ontwikkeld voor de liefhebber van red ghost. Dit effect kenmerkt zich doordat het later ontbrandt. Daardoor ontstaat er een vertraging en dit ziet er heel sierlijk uit. Combineer dit met neon color stars en je hebt de Ghost Machine 2.0!
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: €134,50
Voorverkoopprijs: €124,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet
Screenshot_23.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een hoop effecten en kleurtjes, zeker als je er van houd, maar ik vind hem best eentonig. Leuk in een 50 schots variant, maar dit aantal schoten maakt hem saai.

Voor heen had je compounds van 144 shots 4x36 en tegenwoordig stoppen ze gewoon een cake minder in de doos voor bijna het zelfde geld.

Ook deze heeft men het kaliber aangepast. Ik had de eerste versie, had 30mm tubes en ook gewoon neon kleuren. Zie: https://www.youtube.com/watch?v=MMXOrdT0gcM (video is niet van mij)
Jammer dat ze een goed product aanpassen, zo had ik de Splitting Rainbow willen kopen, vorig jaar nog de 30mm versie te koop, nu helaas alleen maar in een 25mm uitvoering en bij crossette zie je echt heel goed het verschil. Ze maken het duurder, I get that, maar kom op.. wij liefhebbers willen toch echt meer 30mm producten zien in plaats van minder. We moesten al vuurpijlen, rotjes, ratelbandjes, romeinse kaarsen en single shots inleveren, dus moeten wij het hebben van de cakes/boxen en wat doen ze dan, gaan ze ons met 14mm, 20mm en 25mm cakes/boxen bombarderen! Wij hebben als vuurwerkliefhebber al zoveel moeten inleveren en de importeurs zouden eigenlijk hier ook rekening mee moeten houden. Wat blijft er straks voor ons over?? Laten we een petitie starten, dat wij meer 30mm cakes en (compound)boxen willen hebben!

Laten we een petitie starten, dat wij meer 30mm cakes en (compound)boxen willen hebben!

Ja gaan we doen, ik denk dat de 0,12% die wij zijn van de kopers, echt een statement gaan maken.
En vergis je niet, ook ik ben een liefhebber van 25/30 mm tubes en ben het deels met je eens.

Ja gaan we doen, ik denk dat de 0,12% die wij zijn van de kopers, echt een statement gaan maken.
En vergis je niet, ook ik ben een liefhebber van 25/30 mm tubes en ben het deels met je eens.

Was eigenlijk retorisch en sarcastisch bedoeld. Ik wilde slechts aangeven dat wij het toch echt zo verdomd erg vinden dat er steeds minder 30mm cakes/bakken te koop worden aangeboden en dat de importeurs die hier ook zitten mee te lezen dit echt wel mogen weten. Ik hoor namelijk vrij weinig geluiden van de leden hier, alsof iedereen het niets interesseert. En nee, ik ben natuurlijk niet bereid om dan maar 250 euro neer te gaan tellen voor sommige 100sh 30mm doosjes, dat dan weer niet. Ik begrijp dat de prijzen van vroeger ook nooit meer terug zullen komen, ik heb mij hier nu eindelijk in berust en accepteer nu met enig frisse tegenwind prijzen van 150 euro voor 100sh 30mm doosjes, wat in de meeste gevallen krijg je er toch nog 20% gratis vuurwerk bij, dus dat verzacht de pijn, dan betaal je eigenlijk 120,- Dus wat dat betreft accepteer ik dan nu wel deze prijzen, maar daarbij hoop ik juist dat ze ons toch wat meer kunnen bieden. Meer 30mm cakes van 20sh en 25sh. En compounds met wat meer 30mm tubes, dan bedoel ik niet alleen de laatste rij als finale. Welke cakes/boxen hebben nu nog de maximale toelaatbare 25gr per tube?? Ik vind ze iig niet zo gauw meer. :(

Back
Bovenaan