Gezocht: Stageplaats/vrijwilliger shows

omo109

VWC lid
Beste forumleden

Na een aantal vuurwerkbedrijven te hebben benaderd zonder succes probeer ik het maar eens op deze manier. Deze Hbo-opgeleide flexibele harde werker met een militaire achtergrond is op zoek naar een stageplek om meer te leren omtrent mijn hobby pyrotechniek. Vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die regelmatig een shows schiet en wat hulp kan gebruiken met allerhande werkzaamheden. Mijn cv is beschikbaar via pm. Mijn voorkeur gaat uit naar een plek in het oosten van het land aangezien ik in Enschede woon. Graag hoor ik van jullie!

Groeten Michiel

Goede tip Dennis. Alleen doen hun helaas niet aan stageplaatsen werd mij telefonisch meegedeeld!!

Is misschien ook niet de manier om Frits en Jolanda op zo'n manier te benaderen.
Waarom ga je niet kijken bij hun shows en probeer dan contact te maken?

Eventueel zou je Royal fireworks in Enschede nog kunnen benaderen?
Weet niet of hun er wel voor open staan. Maar wie niet waagt wie niet wint ;)

Contact gegevens

Royal Fireworks
Europalaan 31
7543 DA
Enschede
Overijssel, Nederland

Vind het wel een gesloten wereldje.. hoe doen al die mensen dat die een opleiding nodig hebben dan met die +- 50 handtekeningen ??

Eventueel zou je Royal fireworks in Enschede nog kunnen benaderen?
Weet niet of hun er wel voor open staan. Maar wie niet waagt wie niet wint ;)

Contact gegevens

Royal Fireworks
Europalaan 31
7543 DA
Enschede
Overijssel, Nederland

Thnx voor de tip Dennis! Die heb ik ook al aangeschreven en gebeld maar geen succes helaas.

Succes in elk geval, mocht ik nog wat opvangen van bedrijven, neem ik ff contact met je op!:)

Vind het wel een gesloten wereldje.. hoe doen al die mensen dat die een opleiding nodig hebben dan met die +- 50 handtekeningen ??

Sparen!! :wink:

Nee, serieus, het is een klein wereldje; met een mail of even bellen ben je er niet, weet dat bedrijf wie jij bent?

Maar ze zien ons liefhebbers toch als aankomende concurrent in de hele mikmak dus als ik zo posts lees en dergelijke heeft het alleen nut als je +- 50-75.000 euro hebt om echt zelf wat te beginnen kwa bunkers enzo.. er zijn zoveel mensen zoals ik die graag shows willen bouwen zelfs vrijwillig..

En als je dan contact opneemt met LVC en een brief daar in Olen invult en bereid bent om benzine geld neer te leggen.. te helpen via de pc of op een of andere manier dan hoor je daarna niks meer.

Vind het echt een raar gesloten wereldje... er zou gewoon een keurmerk moeten zijn voor bedrijven die goed zijn voor een stageplek om mensen meer die opleiding te kunnen laten doen.. met zekerheid.
Dus niet dat je zoals velen +- 30 bedrijven mailed en niks terug hoort om maar te noemen...

Niet te vergeten de prijs van de cursus enzv enzv..

Maar ze zien ons liefhebbers toch als aankomende concurrent in de hele mikmak dus als ik zo posts lees en dergelijke heeft het alleen nut als je +- 50-75.000 euro hebt om echt zelf wat te beginnen kwa bunkers enzo.. er zijn zoveel mensen zoals ik die graag shows willen bouwen zelfs vrijwillig..

En als je dan contact opneemt met LVC en een brief daar in Olen invult en bereid bent om benzine geld neer te leggen.. te helpen via de pc of op een of andere manier dan hoor je daarna niks meer.

Vind het echt een raar gesloten wereldje... er zou gewoon een keurmerk moeten zijn voor bedrijven die goed zijn voor een stageplek om mensen meer die opleiding te kunnen laten doen.. met zekerheid.
Dus niet dat je zoals velen +- 30 bedrijven mailed en niks terug hoort om maar te noemen...

Niet te vergeten de prijs van de cursus enzv enzv..

True, true

Maar als je bv naar de Hema belt of Kijkshop mailt heb je ook niet meteen die baan op zak.
Er zijn gewoon zoveel liefhebbers die dit werk willen doen, je moest eens weten hoeveel mails en telefoontjes een vuurwerkbedrijf ontvangt... :wink:

Absoluut maar het is wel de realiteit.. en ik wou de opleiding in Duitsland doen en ook duits gaan leren enzo maar dat ga ik toch echt niet meer doen.. ik ga liever 3 keer naar de P.G.I in America :)

Duitsland is ook veranderd met een aantal jaar geleden.
Hoe de opleiding momenteel in Nederland is weet ik niet.

Back
Bovenaan