Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie een vuurton branden tijdens de dag om de handen aan om te warmen ? Gezellig er om heen staan, het geknetter van het hout, het geeft een hoop sfeer!
Ik zou heel graag willen, maar in deze gemeente mag een vuurton of korf helaas niet! Gevolg is dat er hier en daar kleine illegale brandjes ontstaan! Jammer dat het per gemeente zo afhankelijk is!
Elk jaar hebben wij een 210 litervat, opengeslepen in de straat staan waar er een vuurtje in brand ( gaan meestal 8 pallets en een x aantal,kerst bomen doorheen met oud en nieuw
Afgelopen jaar voor het eerst gebruikt maar wat een genot zeg. Ontzettend gezellig, trekt direct aandacht en toe stroom van andere mensen en het is heerlijk warm.
Ik steek em ook bijna elk jaar aan dat is toch een bepaald sfeertje wat dat geeft. Vuurwerk afval gooi ik er niet meer in dat vorig jaar goed mis gegaan !
ja na afloop maken we wel een vuurtje ja .
maar dat is alleen om van het vuurwerk afval af te komen .
maar als het aan mij ligt word er vanaf 18.00 zeer zeker een vuur gestokt .