[Genemuiden] Herman de Haan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starburst

VWC lid
Speciaal voor de liefhebbers bieden wij op ons totale assortiment maar liefst 30% korting! Voor jullie hebben wij een gemakkelijk te gebruiken bestelformulier in excel ontwikkeld waarbij je enkel de aantallen hoeft in te vullen. Er zitten geen maximale aantallen aan, maar de totale waarde (waar de korting dus al vanaf is) dient minimaal 100 euro.

Wat moet je doen?
- Download het bestand hier: Klik hier! (Rechtermuisknop, doel opslaan als...)
- Vul je naam, adres & woonplaats en bankrekeningnummer in
- vul je gewenste aantallen in op het formulier. De prijs wordt automatisch berekend.
- Wanneer je klaar bent met invullen dien je het document op te slaan.
- Stuur het document ingevuld terug naar [email protected]
- Je bestelling wordt gecontroleerd en je krijgt een ordernummer + betalingsspecificaties
- Wanneer je betaling voltooid is krijg je een bevestiging van je bestelling terug gestuurd.

In December krijg je een overzicht van afhaaltijden waaruit je kunt selecteren welke tijd en datum je de bestelling wilt afhalen!

Voor vragen en tips kun je altijd een PM of mail sturen!

Geldig tot 08-12-2011!

Laatst bewerkt:
We zullen de bestellijst binnenkort laten vervallen en verder gaan op een webshop. Dat maakt het bestellen en bekijken van producten wat gemakkelijker. Ook aan de prijzen zullen wij wat doen. Zo schroeven wij de korting nog iets op van enkele producten. Klanten die bij ons besteld hebben krijgen deze korting ook nog verrekend.

Een voorbeeld is de Silver salute voor 15,00!

Vanaf vandaag is het mogelijk om via onze eigen website te bestellen. Hier hebben wij ons gehele assortiment aangeboden voor minimaal 30% korting!

Staat jou product van broekhoff, wolff of royal fireworks er niet tussen? Stuur ons dan een PM of mail dan voegen wij hem toe!

Voor enkele artikelen hebben wij zelfs extra korting erop gedaan! Een overzicht van artikelen met extra korting:

Fire emblem: 12,50
Silver Salute: 15,00
Screaming salute: 20,00
Hot chains: 22,50
Panter: 24,40
Exploding Box: 25,10
Beautifull Leaves: 25,10
Silver Willow: 35,00
Magic Tree: 35,00
Sky of Blessing: 35,00
Fire Flower: 38,80

Ook zijn er diverse uitloop artikelen met 40% korting!

Klik hier voor de website!

Let op: prijzen zijn exl. btw! kortingen op de artikelen berekend!

Super mooie actie en een overzichtelijke website. Wel 1 kanttekening:

In eerste instantie dacht ik dat de prijzen nog lager waren dan hierboven aangegeven. Op de site staat namelijk een SS voor 12,61. maar LET OP , alle prijzen zijn exclusief BTW.

Dit doet helemaal niets af aan de actie (nog steeds super mooie aanbiedingen!), maar is wel even goed om te weten als klant, aangezien we allemaal particulier zijn.

Laatst bewerkt:

In eerste instantie dacht ik dat de prijzen nog lager waren dan hierboven aangegeven. Op de site staat namelijk een SS voor 12,61. maar LET OP , alle prijzen zijn exclusief BTW.

Dit doet helemaal niets af aan de actie (nog steeds super mooie aanbiedingen!), maar is wel even goed om te weten als klant, aangezien we allemaal particulier zijn.

Klopt de website hanteert bedragen excl. BTW. De silver salute is dus 15 euro incl. btw ;)

Ik vind dat behoorlijk misleidend eigenlijk.
Ik vraag mij zelfs af of dat wettelijk niet ergens geregeld is, dat men voor consumenten eigenlijk nooit met de ex BTW prijzen reclame mag maken...want tja, die kunnen immers de BTW toch niet terugvragen en heeft dat dus geen enkele nut. Het is dus alleen maar erg verwarrend en zeker ook niet heel erg klantvriendelijk te noemen.

Dan zie ik nog steeds hele scherpe prijzen voorbij komen.
Gewoon al je producten in je winkelwagen doen, totaalbedrag nemen en daar 19% bij optellen. Voila.

Ik heb het even opgezocht, en in de wet staat dat, wanneer er in de situatie veelal consumenten (geen bedrijven) de producten afnemen er de prijs inclusief BTW moet worden vermeld.

artikel 7:46c Burgelijk Wetboek:
Tijdig voordat de koop op afstand wordt gesloten, moeten aan de wederpartij met alle aan de gebruikte techniek voor communicatie op afstand aangepaste middelen en op duidelijke en begrijpelijke wijze, de volgende gegevens worden verstrekt, waarvan het commerciële oogmerk ondubbelzinnig moet blijken: a. de identiteit en, indien de koop op afstand verplicht tot vooruitbetaling van de prijs of een gedeelte daarvan, het adres van de verkoper; b. de belangrijkste kenmerken van de zaak; c. de prijs, met inbegrip van alle belastingen, van de zaak;

Bron

Artikel 38 van de Wet op de Omzetbelasting 1968:
Het is de ondernemer verboden aan anderen dan ondernemers en publiekrechtelijke lichamen goederen en diensten aan te bieden tegen prijzen met zodanige aanduidingen dat de omzetbelasting niet in de prijzen zou zijn begrepen.

Bron

Persoonlijk vind ik het heel krom om adviesprijzen zonder BTW te hanteren voor particulieren die nergens de mogelijk zien om deze prijs te betalen omdat de BTW een tax is die iedereen betaald. Zou niet weten waarom je prijzen min BTW zou adverteren omdat je die prijzen toch niet betaald.

Persoonlijk vind ik het heel krom om adviesprijzen zonder BTW te hanteren voor particulieren die nergens de mogelijk zien om deze prijs te betalen omdat de BTW een tax is die iedereen betaald. Zou niet weten waarom je prijzen min BTW zou adverteren omdat je die prijzen toch niet betaald.
zal er wel mee te maken hebben dat ze normaal veel spullen aan ondernemers verkopen die btw apart op de bon willen.
btw als je op bestelling afronden klikt zie je het overzicht van btw etc.

Normaal misschien wel, maar als je een beetje boerenverstand hebt kan je nagaan dat niemand op de naam van de zaak vuurwerk gaat kopen.

Onze website hanteert uit zichzelf Exlcusief BTW. Op de Productpagina's zullen wij een vermelding maken met de prijs inclusief BTW! Onze orginele vuurwerkwebshop is helaas nog niet gereed om te gebruiken. Wij hopen de product pagina's zo snel mogelijk af te krijgen.

Groeten,

herman de haan

Bovenstaande was niet bedoeld om de winkel onderuit te halen, was echt als kanttekening bedoeld. Volgens mij is het doel (freaks er op attenderen) wel gelukt, maar misschien niet op de juiste manier. Voor diegenen die dit zo voelen, in ieder geval mijn excuses!

Bovenstaande was niet bedoeld om de winkel onderuit te halen, was echt als kanttekening bedoeld. Volgens mij is het doel (freaks er op attenderen) wel gelukt, maar misschien niet op de juiste manier. Voor diegenen die dit zo voelen, in ieder geval mijn excuses!

Hele goede kanttekening! Wij willen graag zo goed mogelijk een goede aanbieding neerleggen. Alleen kan het voorlopig enkel op deze manier.

Dat het misschien overkomt dat de winkel onderuit word gehaald is natuurlijk zeer zeker niet de bedoeling. In ieder geval tof van je dat je excuses zo aanbied, die in mijn ogen geheel niet nodig zijn :p.

Feit blijft dat een en ander gewoon niet geheel lekker word "aangeprijsd", en kan blijkbaar nu niet anders, dat is alleen maar jammer te noemen. Meer niet hoor. Ander feit is en blijft wel dat eenieder in Nederland zich aan de Nederlandse wet dient te houden, en dit dus eigenlijk niet mag...dat dan weer wel...

Dat het misschien overkomt dat de winkel onderuit word gehaald is natuurlijk zeer zeker niet de bedoeling. In ieder geval tof van je dat je excuses zo aanbied, die in mijn ogen geheel niet nodig zijn :p.

Feit blijft dat een en ander gewoon niet geheel lekker word "aangeprijsd", en kan blijkbaar nu niet anders, dat is alleen maar jammer te noemen. Meer niet hoor. Ander feit is en blijft wel dat eenieder in Nederland zich aan de Nederlandse wet dient te houden, en dit dus eigenlijk niet mag...dat dan weer wel...

Voor je een bestelling doet moet je ook altijd de algemene voorwaarden lezen. Waar alles keurig wordt uitgelegd. Dus alles is volgens de regels :wink:

Je krijgt als klant te ze zien dat het om exclusief btw gaat. Dat het een struikelblok is vind ik zelf ook. Een oplossing wordt gezocht. Neemt niet weg dat je niet weet wat je betaald want je kunt altijd nog totaalbedrag x 1.19 doen en je hebt je bedrag inclusief btw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan