[GEENSTIJ] BAM! Koters blazen verkeersbord op

Mauser

VWC lid
bamverkeersbord534.jpg

Ouders van Nu. We weten het. Uw kinderen doen zoiets niet. Maar soms wel. Bovenstaand verkeersbord was vorige week het slachtoffer van een vuurwerkbom, in Halfweg, Noord-Holland. Een nogal forse vuurwerkbom. Een heule grote vuurwerkbom. Bord slingerde 20 meter door de lucht, blies bijkans een man met een fotocamera omver en belandde op de stoep van diezelfde fotograaf van verkeersbord. Een nogal stevig (10 cm) aluminium bord, DOR/EG, model 24.1. Daders? Jochies waren het. Een jaar of elf, twaalf. Navraag bij de politie leerde dat dergelijke IED's in de regio (en ook elders) worden aangetroffen bij knulletjes van 8 en 9. Voor de goede orde; dat zijn dit soort kistjes, maatje 150-165. Deze Google Search is nu nog gelukkig leeg. Maar dat duurt niet lang meer. De pliesie maakt nu op de YouTube jacht op de jeugdige bommenmakers. Zoek op Cobra 6 en je krijgt een heule boze bromsnor in beeld. ***Z.

Bron + links

IED's ? Zitten wij in Irak ofzo? Volgens mij heette het een paar uur geleden nog een vuurwerkbom!

De jeugd van tegenwoordig... :bonk:
Weet nog dat mijn vader vroeger altijd strijkers in de put gooide, waarom houden ze het daar niet op, in plaats van borden op te blazen en omstanders bijna te raken met de weggeslingerde brokstukken?!:frusty:
Natuurlijk hebben ze hier weer wat liggen overdrijven, maar het idee blijft hetzelfde: er moet iets veranderen in de hoofdjes van die kids!
Hebben ze geen opvoeding gehad of willen ze het gewoon verknoeien voor de mensen die vuurwerk (en het afsteken er van) wel respecteren?!:angry:

Echt, ik wordt er gestoord van dat er van die ziele poten zijn die van alles slopen. Ze moeten zelf eens zien wat voor schade ze aanbrengen.

En, trust me, t wordt alleen maar erger, die kinderen hebben toch geen toekomst, dus je geeft ze feitelijk geen een reden om zich eens aan de wet te houden.

Geenstijl houdt idd van overdrijven.

Sorry als dit wat fout klinkt.

Haha wat wel waar is dat bij mij waar al deze verboden voor honden borden staan , er nooit naar gekeken word. Het hele park is ondergescheten en geen hond die boetes uitdeelt aan de honden die hun honden het hele park laten volschijten.
Want het zijn " nette mensen " dus moet ik maar met een schijtbal voetballen !

Back
Bovenaan