Geelse kanaalfeesten 2011

Corné

VWC lid
Zaterdag 2 juli vind er weer de Original vuurwerkshow plaats tijdens de Geelse kanaalfeesten.
Uiteraard gaan we er weer flink gas op geven.Dus noteer deze datum alvast in je agenda.
Meer info volgt later.

Er zijn genoeg freaks die hier naar toe zullen gaan, er is vast een plekje vrij om hier iets voor te regelen. Je hebt nog lang genoeg de tijd, dus nog niet zeggen dat je niet kunt:wink:

Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar komen, maar dat zal vast en zeker goed komen.

Na iedere keer als dit plaats vond nooit te kunnen (iedere keer had ik zelf een vuurwerkshow) ziet het er dan eindelijk dan echt naar uit dat ik deze keer dus (nog!) niks te doen heb!

In de wandelgangen al wat primaire plannen mogen horen,Present dus! :D

aanwezig, al zal je me niet of nauwelijks zien, ben namelijk met mijn vriendin en komen het laatste moment.

Ziet er op het filmpje heel vers uit! Echt een finale ala Original. Flink doorschieten met fluit, salutes en kleurbommen, en op het laatst het puntje op de i door een lekkere berg salutes:) Jammer alleen dat de show in 2009 nogal in de soep liep waardoor het minder makkelijk gaat worden om er te komen... Maar wie weet.

Dit hebben ze aardig goed weten te maken hoor in 2010, in 2009 was het inderdaad niet geweldig, maar 2010 was een stuk beter en was het de moeite waard om te komen:):D
Dus 2011 zal zeker weer toppie worden!

Het is zeker voor mij een grote afstand om te overbruggen maar ongetwijfeld ben ik in 2011 weer aanwezig tijdens dit geweldige evenement, en dan heb ik het niet over de bootjes!

Vorig jaar een leuke grote groep met liefhebbers, veel bekenden van VWC, AVP en natuurlijk VWB.

Na vorig jaar afwezig te zijn,( meen dat er een andere show was die dag )dit jaar weer aanwezig.

Ik ga dit jaar toch maar weer kijken.Vond alleen de opbouw vorig jaar niet zo denderend,maar de finale maakte veel goed.

i'll be there ;)

En dan weer samen met Maurice in het weiland met koeien gaan staan filmen... leipe shitttt hahaha:bonk::bonk::D:D:D

Back
Bovenaan