gbv meterpakket

pl0xmen

VWC lid
GBV 15 Meterpakket

Prijs: 20,00
Omschrijving:Eindelijk weer een echte meter met echte vuurpijlen, romeinse kaarsen, ratelband, fonteinen enz....

iemand ervaring?

hahahaha wat kan je verw88 voor 20 euro van zo'n parket
ik heb altijd spijt als ik iemand dit moet verkopen
het weegt zelfs helemaal niks alleen karton
als je een grote pot van 20 euro koopt heb je meer plezier
is leuk voor mensen die geen vuurwerk willen kopen en toch iets willen laten zien aan de kids of zo maar ik vind het echt helemaal niks

Deze pakketten hebben volgens mij altijd fonteinen vooral. Ik heb altijd het GBV pakketje gehad voor 6,50 met wat fonteinen om wat fonteinen te stoken te hebben in de vooravond. Dus dat zal bij deze dan ook wel het geval zijn denk ik

Simpelweg kun je vandaag de dag voor 20 euro amper tot geen pakketten vinden die geen fonteinen bevatten, mits je goed zoekt, zoals de Heavy 3, maar daar blijft t dan ook bij.

hahahaha wat kan je verw88 voor 20 euro van zo'n parket
ik heb altijd spijt als ik iemand dit moet verkopen
het weegt zelfs helemaal niks alleen karton
als je een grote pot van 20 euro koopt heb je meer plezier
is leuk voor mensen die geen vuurwerk willen kopen en toch iets willen laten zien aan de kids of zo maar ik vind het echt helemaal niks

Dit slaat dus weer nergens op.
Je hebt spijt als je mensen dit pakket moet verkopen?

Je hebt dit pakket zelf nooit gekocht, je hebt het over dat het karton niks weegt. Wat wilt dat zeggen? Je hebt de Big, Bigger, Biggest gehad van GBV. 10 kg waar niks uit kwam. Je moet is weten hoeveel er van deze pakketten worden verkocht.

Daarnaast is dit natuurlijk geen vuurwerk om mee te showen, gewoon voor de kids of voor in de vooravond. Zo'n pakket als dit zit bij mij altijd in de vooravond. Voor die 20 euro zitten er nog best leuke dingen in. Verwacht geen wonderen uiteraard..

Maar door te zeggen dat een pot van 20 euro leuker is; echt niet:wink:

Svenovic!!!!! Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb het pakket ook dit jaar weer besteld en het is een aanrader voor in de vooravond.
Kinderen vinden dit pakket namelijk heel erg leuk.
Dit pakket is bij vuurwerk-Steenbergen zelfs € 13,50

Svenovic!!!!! Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb het pakket ook dit jaar weer besteld en het is een aanrader voor in de vooravond.
Kinderen vinden dit pakket namelijk heel erg leuk.
Dit pakket is bij vuurwerk-Steenbergen zelfs € 13,50

Dit zijn erg leuke pakketten, heb elk jaar een meterpakket en daarin zit vooral klein vuurwerk, wat het heel leuk doet. Inderdaad leuk voor de vooravond of met de kids in de tuin. Heb al meer dan 30 jaar plezier van meterpakketten....gewoon, leuk, klein vuurwerk voor in de achtertuin....:D

Ik had vorig jaar het meterpakket van B&W. Dat was zelfs in de vooravond met de kids een beetje teleurstellend. Als ik het gbv meterpakket zo bekijk, heb ik daar toch meer vertrouwen in: romeinse kaars, ratelbandje, een paar fikse pijlen. En bij Orthen is-ie maar 9,95 euro. Voor die prijs laat ik 'm zeker niet staan.

EDIT 30-12: nou, hij is binnen, hoor! En daar zijn ze weer, de good-old Spring Joy, Cheerfulness etc. etc. Dat was in de nieuwjaarsnacht van 1989-1990 echt het vetste van het vetste. Maar anno 2010 kijken de kids me aan met een blik van: "waar ben jij in godesnaam mee bezig???"
Die pijlen zijn trouwens geen echte pijlen, maar fonteinen op een stokje. Die had ik vorig jaar ook in het meterpakket van B&W en die vielen me absoluut niet tegen.
Al met al: voor die prijs heb je een prima vooravond, maar zorg ervoor dat het vóór 0.00 uur op is!

Laatst bewerkt:
Ik had het op de freaks korting site besteld voor bijna 20 euro die van orthen. 1 of 2 potjes zijn de moeite waard. De rest is meh...

Dit pakket heb ik toch maar besteld, voor mijn kleine zussie.
1853.jpg

De dealer waarbij ik het koop is met alles iets duurder, dit pakket is dan ook 22 euro!

Echt enorm duur. Bij ons verkopen we dit meter pakket en het Staartploeg meter pakket die maar €10 kost! Kan je nagaan hoeveel winst ze halen uit dit pakket aangezien het hetzelfde pakket is.

De lange mat zijn 3 losse matjes.

De pijlen in het pakket gaan omhoog en dan komen er 2 lichtkogels uit (geen knal).

Er zit 1 tail potje in, deze heeft volgens mij 4 shots.

Ook zit er een grote romeinse kaars in, deze heeft heel veel shots, duurt zo lang wordt gewoon saai.

Ach, toch een leuk pakketje om mee te pielen als je 's avonds niets te doen hebt. En voor kinderen is dit leuk. mensen die er verder niet veel om geven en weinig willen uitgeven hebben zo toch wat leuk grondvuurwerk. Twintig euro si dan een prima bedrag. Niet de duur voor de klant en de winkelier verdient er ook nog wat aan. Iedereen blij.
Je kan mij niet wijsmaken dat je als winkelier er veel wijzer van wordt als je dit voor €10 euro de deur uit doet.

Ik had er geen vuurpijlen in, het matje was een geheel en ook had ik alleen fonteinen (geen tail o.i.d).

Hoe je het ook went of keert.
Dit soort paketten gaan als een speer over de toonbank.
Veel klanten kopen dit voor de gezelligheid of voor de kinderen.
Wij hebben deze bij ons in de winkel tijdens de voorverkoop zelf voor 9.95
Deze gaan dus echt als zoete broodjes.

gr

Hoe je het ook went of keert.
Dit soort paketten gaan als een speer over de toonbank.
Veel klanten kopen dit voor de gezelligheid of voor de kinderen.
Wij hebben deze bij ons in de winkel tijdens de voorverkoop zelf voor 9.95
Deze gaan dus echt als zoete broodjes.

gr

Dat geloof ik zeker met zo een prijs. Daarom dat ik er dit jaar ook een paar aanschaf om weg te geven. Dit is precies wat zo leuk is met kleine kinderen.

Back
Bovenaan