Gate of Heaven 2

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: 141241
Artikelnaam: Gate of Heaven 2
Bruto Gewicht: Volgt
Netto Kruitgewicht: 370 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: A: Golden tail golden strobe with blue star
B: Golden tail to titanium salute with silver star

Tijdsduur: Volgt
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: € 11,95

Royal Fireworks niet de enige maar wel de betere!
Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt door een moderator:
je bent alleen vergeten de film andersom te monteren:); deze is dus bij de reserve lont aangestoken.
Op dit filmpje valt de golden strobe een beetje weg maar deze was wel aanwezig

Eerste impressie is goed. Met een andere camerastand en iets dichterbij zou het wel eens heel mooi fijn goud kunnen zijn.

Deze wil ik graag nog op een demo later in het jaar zien, kijk er naar uit.

Op de film kan je het niet goed zien,maar deze is zijn geld zeker waard.
Mooie combi van blauw en gouden strobe.

ik denk dat deze op mijn lijst komt vond hem wel mooi, je moet wel de goede lont aansteken anders begint het met de finale

Best wel triets eigenlijk dat je als importeur je eigen cake verkeerd aansteekt..

Verder nice ding!

Een leuk potje, in mijn ogen zeker het toppertje van de drie wat betreft prijs/kwaliteit verhouding. De boeketten zijn niet al te vol, maar toch leuk om naar de kijken. De salutes zijn prima.. Over de sterren valt te twisten, maar Royal heeft er bewust voor gekozen deze er in te verwerken.

Prima potje voor het geld. Hij zat ook in de finale (per 9?) en dan heb je toch echt een leuk stukje geweld in de lucht.

Zijn hierbij de knallen vergelijkbaar met de knallen van de heavylegend serie? Ga deze denk ik wel bestellen met een leuke korting.

Ik vind het nog echt een leuke cake! De boeketten zijn niet klein te noemen en het blijft een effect waar ik van houd. De salute's klinken overigens nog best goed en de sterren.. tja ik had ze liever niet gehad maar voor dit geld kan ik me er vrij weinig aan hinderen.

Ik moet zeggen dat Royal Fireworks een goede lijn heeft neergezet! De prijzen zijn namelijk van alle 3 de producten echt zéér goed te noemen!

Gold glittering en blue. Ik heb hier nog eens naar gekeken en over nagedacht. Volgens mij heb een een potje van Cafferata gehad in een pakket afgelopen jaar. En dat was erg mooi, maar wel moeilijk om vast te leggen met de camera. Ik denk dat dit product in het echt stukken beter naar voren komt dan nu op film.

Deze wil ik toch echt graag nog eens zien bij een demo.

Ook goed om te weten: karton inhoud is 12stuks.

Besef ook dat er 370gram in zit. Dat is gemiddeld bijna 15gram per shot. Dan is deze prijs zeer netjes.

Ik kijk liever naar de uitwerkingen dan naar het aantal gram. Ik vind dat de boeketten ook bij deze prijs passen, en of ze daarvoor 5 of 15 gram gebruiken, dat maakt mij niet zoveel uit.

Back
Bovenaan