Garden Party 3 [ass]

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: GP1003
Artikelnaam: Garden Party 3
Bruto Gewicht: 18000 gr.
Netto Kruitgewicht: 1926
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 100 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €159

pangu_garden_party_3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze geschoten. Enorme effecten en burst. En dat voor 89 euri. Harder dan de CT. Volgende jaar de hele lijn maar eens proberen.

Deze box krijgt in mijn ogen echt veel te weinig aandacht. Wat een prachtige box is dit zeg! Super films van de demo afgelopen zomer!

Zo, deze besteld om de diversiteit aan effecten. Iemand een straatfilmpje?
Ben erg benieuwd naar de Pangu Boxen in vergelijking met bijvoorbeeld de cruel traction. Is dit qua effectgrootte met elkaar te vergelijken?

Zo, deze besteld om de diversiteit aan effecten. Iemand een straatfilmpje?
Ben erg benieuwd naar de Pangu Boxen in vergelijking met bijvoorbeeld de cruel traction. Is dit qua effectgrootte met elkaar te vergelijken?

Zie post 3 hierboven DTA

Hoorde bij de mooiste boxen,harde burst met grote effecten die mooi blijven hangen,tempo is iets rustig maar niet te traag.Er werden hier diverse profblokken(Fire-event,Funke) afgestoken dus goed kunnen vergelijken.Ik had de 2015 versie.

Ook al zo'n mooi product van Pangu! Ik had deze vorig jaar op de lijst staan om mee te nemen. Uiteindelijk gekozen voor producten van Rubro omdat die kwa prijs aantrekkelijker waren. Nu weet ik niet of ik de goede keuze heb gemaakt. Deze zien er echt goed uit, wat een prachtige effecten! Net als de Smash Box 3!

Back
Bovenaan