Galaxy

Dank je Rob voor het inscannen.
Ben heel erg benieuwd naar deze cake.
Maximale kruitvulling, 12,95, 15 schoten, geweldige effecten: klinkt goed allemaal

tijdens de show gaan we deze afvuren fred, dan zullen we weten waartoe de cake instaat is, ik ben ook super benieuwd!

het kon zo maar eens een toppertje zijn in ieder geval, maar we wachten het nog heel even af.

misschien kom je dan naast veronica en tmf te staan hahaha....patrick kicken neemt zn crew sowieso mee om foto's te maken en filmen. leuk dat je komt gerwin!!!

(ps. andere nieuwe hardixproducten staan op www.megavuurwerk.hyves.nl)

wie heeft zin ze ze te posten op vwc :D)

Laatst bewerkt:
Het filmpje van de Galaxy heb ik hier wel liggen, ik heb het even overlegt met Roderick van Hardix en indien men hier dat filmpje wil hebben laat me even weten hoe en wat.

Ik heb geen idee, maar ik heb het filmpje hier liggen dus laat het me even weten hoe jullie het filmpje willen hebben.

kun je het zelf niet op youtube zetten ofzo en hier een link zetten?

je mag het anders ook wel naar mij mailen hoor, dan doe ik het wel even

Eh. Dit kan toch nooit 225 gram zijn als ik dat filmpje zie...

Geloof me het is hem toch echt. Het zou overigens kunnen zijn dat het wat klein oogt, want de filmpjes zijn dan ook van een afstand opgenomen.

Laatst bewerkt:
Mickael bedankt voor de film, maar nu moet ik oppassen met mn reactie...

mike omschrijft het nog het beste: what happened to the burstkracht?

Mickael bedankt voor de film, maar nu moet ik oppassen met mn reactie...

mike omschrijft het nog het beste: what happened to the burstkracht?

Je hoeft voor mij niet op te passen met je reactie, ik heb alles al wel tig keer voorbij zien komen en heb ook zo'n mijn voorkeuren. :)

Maar er is inderdaad geen burstknal te horen en die zit ook nergens verborgen overigens. Hij is zoals hij is zeg maar. :wink:

Daarom kan deze cake ook zo goedkoop zijn: geen burstknal, geen kooiverpakking: dus veel goedkoper. (maar helaas ook veel minder ooeeee'ssss en aaaaaa'ssss bij het kijken van de film :wink: )

Back
Bovenaan