Galaticos *NIEUW 2025*

Hele dikke bak. Echt kwaliteit ook en die finale cakes is om van te smullen. Echter had ik m ook bovenop vastgebonden en dat ging toch niet van harte. De lontjes staken elkaar helaas niet zomaar aan. Net of ze allergisch voor elkaar waren. Dus met pauzes geschoten maar wel echt een fantastische bak.

Hele dikke bak. Echt kwaliteit ook en die finale cakes is om van te smullen. Echter had ik m ook bovenop vastgebonden en dat ging toch niet van harte. De lontjes staken elkaar helaas niet zomaar aan. Net of ze allergisch voor elkaar waren. Dus met pauzes geschoten maar wel echt een fantastische bak.
Trek de lont altijd tot net boven tube ingang naar beneden en in elkaars vuurrichting vast lonten (op 2 posities op de lont met tiewrap vastzetten en ducktape om de totale lont heen en weer vast tapen aan de cakes. Nog nooit teleurgesteld op die manier.

Trek de lont altijd tot net boven tube ingang naar beneden en in elkaars vuurrichting vast lonten (op 2 posities op de lont met tiewrap vastzetten en ducktape om de totale lont heen en weer vast tapen aan de cakes. Nog nooit teleurgesteld op die manier.
klopt helemaal , zorgen voor geen knikken in het lont , lekker zoveelmogenlijk oppervlakte tegen elkaar aan krijgen , en dan goed vast tyrappen op meerdere plekken , met bakken als deze neem ik het zekere voor het onzekere , 2 a 4 ty-raps wy not .

Ik weet in de vuurwerkwereld is Schilderstape eigenlijk het beste , maar dat is niet aan mij besteed :kerst:

enigste goede manier mijn inziens ,kleinste tyreps ,rest gedeelte er even afknippen en ik omwikkel het zelf dan wel nog even in aluminium tape voorkomt ect vonkoverslag en de doos gaat achteraf ook minder snel de fik in.

schilderstape is ook een optie ,en ducktape zou ikzelf dan weer niet gebruiken

Back
Bovenaan