Galaticos *NIEUW 2025*

dit ga je echt niet in de straat krijgen straks hoor ,had wel begrepen dat je er voor die prijs ook een doosje chinese krekels bijkrijgt ,dus dat scheelt weer :d :d ;)

Vraag hier vind ik hoe dit in de straat komt te staan. Het lijkt in alles Riakeo, bijna alles; er zitten een paar effecten bij Rubro die ik bij Riakeo nog niet zag. Dus doet me afvragen of het bij dezelfde fabriek besteld is/gemaakt wordt. Chinezen zijn dol op kopiëren, en Hollanders ook, dus dik kans dat een andere fabriek effecten, grondstoffen en productietechnieken zijn gaan afkijken, hoe dan ook. Dan is de vervolgvraag of de productie en quality control fan net zo aandachtig gebeuren als bij Riakeo, of zelfs al wordt het bij Happy Family gemaakt dat het net een afdelinkje of wat lager in elkaar geflanst wordt.

Vraag hier vind ik hoe dit in de straat komt te staan. Het lijkt in alles Riakeo, bijna alles; er zitten een paar effecten bij Rubro die ik bij Riakeo nog niet zag. Dus doet me afvragen of het bij dezelfde fabriek besteld is/gemaakt wordt. Chinezen zijn dol op kopiëren, en Hollanders ook, dus dik kans dat een andere fabriek effecten, grondstoffen en productietechnieken zijn gaan afkijken, hoe dan ook. Dan is de vervolgvraag of de productie en quality control fan net zo aandachtig gebeuren als bij Riakeo, of zelfs al wordt het bij Happy Family gemaakt dat het net een afdelinkje of wat lager in elkaar geflanst wordt.
Aangezien het volgens mij dezelfde video’s zijn als die conceptvideo’s van eerder, lijkt het me sterk dat dit al productie betreft. Geen idee hoe het precies werkt, maar vorig jaar had je geluk of soms pech met rubro, net van het product afhankelijk. Maar als ze deze lijn door dezelfde fabriek laten maken die ook de conceptvideo’s heeft aangeleverd, lijkt het me dat ze er ook niet heel veel van af zouden moeten kunnen wijken. Helaas weet je het pas zeker als je zelf het lontje hebt aangestoken…

Dit was precies het verhaal bij die kopie van Rubro van die Argento bak. De manier van filmen en de effecten leken mij trouwens op die van Pro Xplosion.

Back
Bovenaan