Fusion

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5081
Artikelnaam: Fusion
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 13 shots
Effectomschrijving: golden tails up bursting to red,green and yellow coconuts with crackling
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: 15-25meter
Richtprijs: 19.95
Verpakkingseenheid: info volgt
o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

13312543.63708e76.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er wel goed uitgewerkt uit, niet meer gewend van GBV. Nu nog een mooi prijsje en deze komt er in dit jaar. Iemand een adviesprijs?

Niet twee tegelijkertijd geschoten maar twee achter elkaar is ook een manier om je produkt te promoten haha.
Voor de rest vind ik het een rommelig potje, effecten zijn niet allemaal even af lijkt het mij maar misschien is het een leuk budget potje, even wachten op de prijs die denk ik niet veel hoger zal zijn dan 10 euro ?

Sorry maar echt een belachelijke prijs voor een 10 schots potje met relatief matig uitgewerkte effecten.

nou nou ,ik heb gisteren de dumy ook gezien dit is geen potje/ 20x18 / cm ok het kan altijd beter maar voor dit soort vuurwerk is dit toch een mooie prijs.
maar ja je kunt niet iedereen tevreden houden.

Naast de matige uitvoering blijft het verwarrend dat regelmatig bestaande namen hergebruikt worden. De Fusion van ZENA bestaat alweer een aantal jaren!

Je zou het ook slimme marketing kunnen noemen maar als kopers dan de Fusion van ZENA verwachten dan balen ze helemaal als ze zien wat deze pot doet...

nou nou ,ik heb gisteren de dumy ook gezien dit is geen potje/ 20x18 / cm ok het kan altijd beter maar voor dit soort vuurwerk is dit toch een mooie prijs.
maar ja je kunt niet iedereen tevreden houden.

De grootte van de cake maakt niks uit. Hoe groter hoe duurder zelfs. GBV heeft de Big, Bigger Biggest gehad van ik meen 1,20 m lang. Toch zat er maar 500 gram in.

De cake ziet er opzich wel grappig uit. Kleinere versie (en iets anders) dan de Mega Coaster. Doch, de prijs van 19,95 is gewoon veel te hoog. Duurder dan 9,95 zou die niet mogen zijn naar mijn mening.

Gisteravond in actie gezien. Halverwege gestopt met filmen, omdat ik het niet de moeite waard vond. Reacties om mij heen waren ook niet mals. Het is spijtig om te moeten zeggen, maar dit was het lachertje van de avond. Ik ga mee in de opmerking van Svenovic.

Dit is natuurlijk een schande. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er nog minder van had verwacht, gezien jullie reacties :p Ik had echt niks verwacht, en dan is hij toch nog best goed. Nee, zonder gein: 5,95 zou een betere prijs zijn voor zo'n ding.

heb deze ook mogen afsteken en moet zeggen was toch wel een mooie cake ,

ook de mensen om ons heen vonden dat maar ja ieder z n eigen smaak.
toch wel een goede prijs kwaliteit verhouding dit jaar weer .

Voor hetzelfde geld heb je een Shock Syndrome, 25gr per schot, 16 schoten en een enorm mooie cake.
Ik weet wel wat ik zou kiezen...

Ik zou dit aan niemand aanraden...

Back
Bovenaan