[Funke NL] Geysir Kaliber C

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FM20-FL12MIX
Artikelnaam: Geysir Kaliber C
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 29 gram per stuk (87 gram totaal per verpakking)
Aantal per verpakking: 3 stuks
Effectomschrijving: 3 Funke-fonteinen; rood, blauw en groen eindigt telkens in crackling.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 50/1
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 4,99
Voorverkoop: € 4,49
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

funke_geysir_kaliber_c.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik gok zo rond de 6 a 7 euro? Leuk product. Niet iedereen in de straat gaat die crackling als einde verwachten :D.

Kwam zojuist op youtube nog een filmpje tegen van deze toppers. Pyro-Kreis Heinsberg had er namelijk 6 stuks tegelijk in zijn 2019/2020 show. Volgens de omschrijving bedraagt de afstand maar liefst 70m en nog is goed zichtbaar dat de bengalen zeer fel zijn en flink wat rook produceren.

De Duitse liefhebbers zijn enorm enthousiast en vinden het een regelrechte topper/aanrader. Heldere vlammen met een goede brandtijd en een heftige cracklingwolk als afsluiting, luidt de reactie dan ook van bovengenoemd youtubekanaal.

Ik kijk er echt al enorm naar uit om deze toppers in december bij het plaatselijke Funke verkooppunt te bestellen en afgaande op bovenstaande video lijkt het mij super om deze ook in meervoud af te steken, bijvoorbeeld de 3 kleuren gelijktijdig.

Top spul dit! Eigenlijk de XL versie van de Geysir-A variant, beide met een leuke crackling wolk. Ik hoop echt dat ook de Geysir A ook in Nederland op de markt komt, wat mij betreft wellicht het beste stukje cat 1.

Deze waren vorig jaar al te koop toch? Is geen nieuw 2020 product.

Wel echt een pracht staaltje pyrotechnisch werk. Simpel maar perfect.

Deze staan sms op mijn lijst. Vind hoe ze de producten presteren ook elke keer grappig, ze nemen duidelijk even er de tijd voor:)

Idd, volgens mij in Duitsland al in 2018 te koop. 5,5 euro per drie stuks (Talfeuerwerk), zijn erg leuk; aanrader als je van eenvoudig maar kwalitatief goed vuurwerk houdt. Geef ze wel de ruimte; knetterwolk kan flink breed gaan. :thumbsup:

Erg gaaf stookspul zeg, pure kwaliteit. Hier kun je je prima mee vermaken in de vooravond.

Back
Bovenaan