Full Traction

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1022
Artikelnaam: Full Traction
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €149,99

1022-full_traction.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist op video gezien maar ik kan geen verschil zien met de Cruel Traction.
De Full Traction is dus exact hetzelfde of heeeeeele goede namaak.

Ben ook heel benieuwd, zou toch heel erg jammer zijn als dit dezelfde zal zijn als de cruel traction. Heb beide namelijk besteld..

Vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat een importeur het succes van een andere importeur afpakt... En dat doen ze niet alleen met deze box... Beetje inspiratie loos?

Ik betwijfel of dit gejat is, ik heb het idee dat Wolff dit product gewoon verkoopt aan z'n concurrent. Katan is namelijk niet de enige importeur die de Cruel Traction dit jaar in z'n assortiment heeft.

Het is gewoon slim zaken doen, als je niet in staat bent om te concurreren dan maar op deze manier. Ik denk dat veel importeurs toch achterlopen op Wolff door de Cruel Traction.

Ik betwijfel of dit gejat is, ik heb het idee dat Wolff dit product gewoon verkoopt aan z'n concurrent. Katan is namelijk niet de enige importeur die de Cruel Traction dit jaar in z'n assortiment heeft.

Het is gewoon slim zaken doen, als je niet in staat bent om te concurreren dan maar op deze manier. Ik denk dat veel importeurs toch achterlopen op Wolff door de Cruel Traction.

Zou kunnen. Welke importeurs hebben nog meer een box a la cruel traction dan?

Zou kunnen. Welke importeurs hebben nog meer een box a la cruel traction dan?

China red volgens mij ook. Dan onder de naam Traction Reaction.

Verder denk ik dat het inderdaad gaat zoals MasterBsc aangeeft.
Er is nog geen importeur die aan dergelijke kwaliteit heeft kunnen tippen. Sterker nog, ze zijn er allemaal nog niet eens in de buurt geweest. Laat het voor hen die nog niet zo ver waren een motivator zijn. Ik zou het NL consumentenvuurwerk graag naar dat niveau getild zien worden. :wink:

China red volgens mij ook. Dan onder de naam Traction Reaction.

Verder denk ik dat het inderdaad gaat zoals MasterBsc aangeeft.
Er is nog geen importeur die aan dergelijke kwaliteit heeft kunnen tippen. Sterker nog, ze zijn er allemaal nog niet eens in de buurt geweest. Laat het voor hen die nog niet zo ver waren een motivator zijn. Ik zou het NL consumentenvuurwerk graag naar dat niveau getild zien worden. :wink:

Vuurwerkvisie/vuurwerktotaal dan? Denk dat deze importeur met oa Hardstyle box/Gangster box wel is Wolff voorbij kan gaan, maar eerst zien dan geloven.

Verder is deze box bij meerdere winkels verkrijgbaar op deze manier alleen maar positief denk ik :D

Volgens mij stellen de importeurs in china hun boxen samen uit het assortiment wat ze in China aanbieden.Niks mis mee lijkt mij..Zo blijft er een leuke concurrentie en krijgen we de klanten mooi vuurwerk voor minder geld en of de box dan traction 1,2 of 3 heet dat zal mij niks uit maken.

Back
Bovenaan