Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ook heel benieuwd, zou toch heel erg jammer zijn als dit dezelfde zal zijn als de cruel traction. Heb beide namelijk besteld..
Ben ook heel benieuwd, zou toch heel erg jammer zijn als dit dezelfde zal zijn als de cruel traction. Heb beide namelijk besteld..
Tsja, de naam gaf het wel een beetje weg of niet?
Had hem als mysterie box besteld.. Kon dus van alles zijn
Edit... Het is de Immortal Special die ik heb...
![]()
![]()
Ik betwijfel of dit gejat is, ik heb het idee dat Wolff dit product gewoon verkoopt aan z'n concurrent. Katan is namelijk niet de enige importeur die de Cruel Traction dit jaar in z'n assortiment heeft.
Het is gewoon slim zaken doen, als je niet in staat bent om te concurreren dan maar op deze manier. Ik denk dat veel importeurs toch achterlopen op Wolff door de Cruel Traction.
Zou kunnen. Welke importeurs hebben nog meer een box a la cruel traction dan?
China red volgens mij ook. Dan onder de naam Traction Reaction.
Verder denk ik dat het inderdaad gaat zoals MasterBsc aangeeft.
Er is nog geen importeur die aan dergelijke kwaliteit heeft kunnen tippen. Sterker nog, ze zijn er allemaal nog niet eens in de buurt geweest. Laat het voor hen die nog niet zo ver waren een motivator zijn. Ik zou het NL consumentenvuurwerk graag naar dat niveau getild zien worden.![]()