[Full Loaded] Moving Stars

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Moving Stars
Netto gewicht: 25 gram per schot
Aantal schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Effecthoogte: ...
Verpakkingseenheid: ...
Afmetingen: ...
Richtprijs: € 49.95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl
1538_Moving_Stars.jpg
13462622.51db0414.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een erg leuke cake met onder andere dikke go-getters! Comets die alle kanten op gaan
Zeker een om in de gaten te houden :)

Verrassend vernieuwend vuurwerk: 30 schots cake met volle glitterboeketten afgewisseld door wegschietende kometen kris kras door de lucht!

Dat zou goed kunnen Eelco. Volgens mij leek de China film van deze cake als twee druppels water op de Freestyle.

Bekeken en het is niet mijn ding. Vind de kometen geen toegevoegde waarde, vind het zelfs afbreuk doen.

Dit lijkt mij ook echt een mooie cake! Dit zal ik eens in de gaten houden!

Ik vind die vliegende comets ook echt geniaal!

Jammer van de boeketten... Ben wel helemaal gek van die comets:D

Ik denk dat als je de boeketten weg laat het veel beter tot zijn recht komt.. Nu word het beeld imo een beetje vervaagd in de lucht..

Hopelijk dan ook dezelfde prijs als de variant van panda 29,95 om precies te zijn,maar dat zal wel een droom zijn gezien de prijzen van wolff.

Die go getters,wel een apart effect. Alleen die blink,is dan minder. Had wel wat spannender gemogen,in de vorm van wat kleur.

de go-getters vind ik ook nauwelijks goed uit de verf komen, en zo weinig aanwezig dat ik er niet erg warm van word

vind de uitvoering ook matig helaas.
op papier had deze cake meer potentie.
jammer .. slecht is anders maar doed ook!
Nee niet zo mijn ding.. beetje erg eentonig!

Echt een cake die je koopt als liefhebber van speciale effecten, maar anders kan ik me goed voorstellen dat je er niet echt warm van wordt. Een lekker tempo en variatie of geweldig mist misschien. Ik ben zelf een liefhebber van dergelijke speciale effecten, ik vind de go getters best aardig uit de verf komen, maar de blink boeketten vind ik niet heel erg gepast, dus dat nemen we maar voor lief.

De prijs vind ik, in tegenstelling tot de andere 25 grammers die best goed geprijsd zijn, toch een beetje aan de hoge kant. Ik snap dat een vrij nieuw en apart effect wat meer mag kosten, maar de gene die deze cake nietswetend koopt kán wel eens teleurgesteld raken voor dit bedrag.

Echt een cake die je koopt als liefhebber van speciale effecten, maar anders kan ik me goed voorstellen dat je er niet echt warm van wordt.

Deze liefhebber van speciale effecten wordt er dus niet warm van... :rolleyes: zou'k nog liever die Swimming Stars (? toch?) van Beko najagen.

Dit vond ik echt een hele vette bak, leuke effecten erin. De prijs houdt mij tegen om hem er dit jaar bij te nemen, maar voor volgend jaar reken ik hem vast mee. :p

Ik vind 'm echt te duur voor wat je krijgt. Ik snap/denk dat het effect wat duurder is om te maken, maar zorg dan ook dat het goeie kwaliteit is. Nu zijn het misschien de helft van de sterren die goed weg'chasen', en daarbij vind ik de boeketten tussendoor niet bijzonder. Ik duim nog altijd voor een echt goeie gogetter-cake.

Ding is in 't echt trouwens goed groot; grootste van de serie.

Heb hem nu een keer of 5 gezien, en die go-getter comets blijven echt fenomenaal. Rechtstreeks uit de prof. wereld.

Back
Bovenaan