Freestyle Threestyle

whazzup

VWC lid
Artikelnummer: 1121
Artikelnaam: Freestyle Threestyle
Bruto Gewicht: 3250 gram
Netto Kruitgewicht: 638 gram
Aantal Schoten: 3 x 25
Effectomschrijving: Dit is even cool! Een box met gekleurde palm-effecten en daarbij nog een dikke blink!
Tijdsduur: 1 minuut
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: Internetprijs €47.50, losse verkoop € 55,00

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

071020151714011121FreestyleThreestyleBox3.png

Laatst bewerkt door een moderator:
echt niet gek hoor hij blijft je van haver tot gort verassen .
ik ben benieuwt naar de prijs want als ik hem kan bemachtigen zal ik dat ook zeker niet laten .

Dat is helemaal geen gekke prijs nee! Ziet er zo op film toch wel leuk uit hoor, tempo versnellingen, leuke effecten... Even zien hoe mensen hem ervaren op de demo's.

Onder andere dit product ook nog niet in Nederland en daarom nog nergens geschoten? Zit te twijfelen over een aantal producten van VWT zijn nog nergens geschoten

Heb deze gehad en dit waren echt prima potjes, had ze gekocht voor in de vooravond maar wat deden ze het goed.
1 en 2 precies hetzelfde als op de film en de derde noem ik aangezien de kleur roze maar het kleine zusje van de hallucinator.
Met 15,83 euro per pot toch echt prima te doen en weer de kwaliteit die we van vuurwerktotaal gewent zijn.

Maar zeker geen 500 gram per cake.
Ik heb de etiketten wel gelezen, juist omdat ik me afvroeg hoeveel gram sas deze cakes bevatten, maar de exacte hoeveelheid weet ik niet meer. Het staat me bij dat het slechts 200 gram was?!

Back
Bovenaan