FREAKACTIE Riezebos vuurwerk Amersfoort: 30% Korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Freaks,

Vanaf vandaag is onze website weer online. www.vuurwerkriezebos.nl Alle producten zijn te verkrijgen met 30% korting uitgezonderd de Sale producten.

* Geen codes nodig om je korting te verkrijgen de prijzen op de site zijn netto prijzen,
* Besteding limiet is € 10,00 DUS voor ieder budget hebben wij deze actie mogelijk gemaakt
* Kan gewoon op de openingstijden van de winkel afgehaald worden
* Deze actie loopt tot 30 november 2013.
* Bij vragen stuur een Pm. naar [email protected]

Op 21 december 2013 zullen wij in Amersfoort ( Bij voetbalvereniging HVC Zielhorst 6 aanvang 19.00 uur) onze jaarlijkse demo geven die wordt afgesloten met een Pyro musical.

Tevens kunnen wij met trots melden dat we ook de Golden Power van Royal Fireworks verkopen!!
riezebos.jpg

Hele mooie actie weer voor ons de freaks, de golden power met 30% korting is waanzinnig interessant en zal snel uitverkocht zijn denk ik. Wij mogen Riezebos heel dankbaar zijn met deze freakactie :)

Hele mooie actie weer voor ons de freaks, de golden power met 30% korting is waanzinnig interessant en zal snel uitverkocht zijn denk ik. Wij mogen Riezebos heel dankbaar zijn met deze freakactie :)

De golden power is een sale product, dus helaas geen extra korting :cry:

Hele mooie actie weer voor ons de freaks, de golden power met 30% korting is waanzinnig interessant en zal snel uitverkocht zijn denk ik.

Wij mogen Riezebos heel dankbaar zijn met deze freakactie Torrr

Met beide regels ben ik het volkomen eens, dus de golden power is besteld.

De golden power is een sale product, dus helaas geen extra korting :cry:

Als ik de reacties lees van degenen die hem besteld wordt er wel degelijk op deze box de korting van 30% gegeven maar kan één van de bestellers daar misschien het verlossende wordt over geven ?

Demo was vorig jaar goed bevallen, hopelijk dit jaar weer mee te pakken, zeker als er een pyromusical bij zit!

Ook weer een topactie!

Als ik de reacties lees van degenen die hem besteld wordt er wel degelijk op deze box de korting van 30% gegeven maar kan één van de bestellers daar misschien het verlossende wordt over geven ?

* Geen codes nodig om je korting te verkrijgen de prijzen op de site zijn netto prijzen,

ik weet niet wat de adviesprijs is maar de prijs die op de site staat is de prijs waarvoor je hem kan kopen.

Niet alles kan gratis worden weggegeven.. het antwoord is dus nee, je hebt maarliefst 30% korting!

vraagje als ik een account wil aanmaken moet ik ook mijn bedrijf gegevens opgeven .
punt is ik heb geen bedrijf .
hoe los ik dat op.

laat maar ik moet verder denken dan mijn neusje lang is .
probleem is inmiddels opgelost .

De 30% is natuurlijk al super maar vroeg het me alleen af omdat ik dacht ergens te zien staan: 'telt niet mee voor gratis vuurwerk.'

De 30% is natuurlijk al super maar vroeg het me alleen af omdat ik dacht ergens te zien staan: 'telt niet mee voor gratis vuurwerk.'

Dit zijn vast de afbeeldingen voor de gewone website die online gaat zodra de freakactie afgelopen is, dan is er wel weer gratis vuurwerk bij bestedingen van X aantal euro. Ik hoop dat je vraag duidelijk is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan