pyro013
VWC lid
Hebt nog vaste klantendeals en een weekaanbieding een fontein mischien komt er voor kerst nog wat maar denk dat dit het wel ver wasKomt er nog acties of is alles afgelopen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hebt nog vaste klantendeals en een weekaanbieding een fontein mischien komt er voor kerst nog wat maar denk dat dit het wel ver wasKomt er nog acties of is alles afgelopen?
Ik hou me ogen openHebt nog vaste klantendeals en een weekaanbieding een fontein mischien komt er voor kerst nog wat maar denk dat dit het wel ver was

Zijn daar ook beelden van?Ps:
Ze waren vanmiddag net een lading Naomibombers aan het lossen dus komt goed![]()

door dit krijg ik er nog meer zin in pff en ook veel producten zie ik al die ik heb besteld ik kan niet wachtenVandaag ff snel doosjes wezen kijken bij de overburen op hun opendag maar mn interesse ging meer uit om gelijk bij 365 te neuzen.
Wat plaatjes geschoten en lopen puzzelen hoe het allemaal in ons kleine autootje gaat passen.
Staat opeens Stefan voor mn neus en hebben ff lekker gekletst over de geweldige tijd die we hier allemaal hebben gehad met de deals en de laatste dag dat het dak hier eraf ging.
Rubro en Lesli zullen wel gedacht hebben haha.
Tof om ff met je gebabbeld te hebben en tot de 30e en natuurlijk hopelijk volgend jaar
Bekijk bijlage 1820459
Bekijk bijlage 1820460
Bekijk bijlage 1820461Bekijk bijlage 1820462
Ps:
Ze waren vanmiddag net een lading Naomibombers aan het lossen dus komt goed![]()
Dan had je een jas aan moeten trekkenNaomi was persoonlijk aan het lossen en het enige wat ik kan, en mag zeggen, is dat het wel frisjes was![]()