[Freakactie 2022] Vuurwerk Vathorst 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Het is weer zover: de Freakactie van 2022. We hebben weliswaar een tijdje stilgestaan, maar toch willen wij onze klanten bedanken voor het vertrouwen van de afgelopen jaren! Daarom zullen wij onze webshop op 16 september om 13:00 open zetten voor de Freak!

Geniet van 20% korting op het gehele assortiment! De actie is geldig tot 1 oktober.
Let op: uitloop artikelen zijn uitgesloten van de actie.

https://vuurwerkvathorst.nl/

Veel winkelplezier!

Knallende groetjes,
Dave

openingasactie.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi dat jullie ook weer van de partij zijn! En nog mooier is dat er nog mooie uitloop producten in de schappen hebben liggen.

Dat ziet er goed uit zeg, redelijk wat producten die ik nog op het lijstje heb staan hebben jullie. Ga het even in de gaten houden. Alvast bedankt voor de actie, top.

Goedemorgen,

Op de site staat de Speed Up. In de tekst staat 2 cake’s voor € 12,75. Maar de prijs is € 25,50. Krijg je er dan 4?

AF004610-3D05-43D5-8FA0-D58AD647A1E0.jpg

Ik mis de algemene voorwaarden op jullie site. Is verplicht om te hebben als webwinkel. Na 2 jaar corona-ellende ben je daar wel geïnteresseerd in als consument :rolleyes:

Gave actie hoor, zitten leuke aanbiedingen bij op die manier! Ik ga dit weekend er eens goed voor zitten.

Maar ik word als gierige Nederlander dus wel chagrijnig van 2 euro "verwerkingskosten"... heel flauw ik weet het! Maar ik stoor me daar serieus aan en ik ben vast niet de enige. Ik zou dat gewoon in alle prijzen verwerken dan "voel" ik het tenminste niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan