[Freakactie 2022] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Vuurwerkfanaten!

Zowel 2020 als 2021 is voor ons allen compleet anders verlopen dan verwacht en gehoopt. Het goede nieuws voor jullie is dat onze bunkers, en die van onze importeurs, ram-vol staan met kwaliteitsvuurwerk!
In 2019 stelden wij voor het achtste jaar op rij zelf ons assortiment samen. Dit assortiment is vrijwel een-op-een doorgezet naar dit jaar, 2022.

We zien dat steeds meer mensen het geen probleem vinden om een eind te rijden naar onze winkel, bij Arnhem langs de A12. Zo komen onze klanten dan ook uit het gehele land.
Met vuurwerk van Pangu, Vuurwerkmania, Rubro, Katan, Broekhoff, Magnum en Heron hebben we voor elk wat wils.

Twijfel jij om nu geld uit te geven, met de gebeurtenissen van afgelopen jaar in je achterhoofd? Dat snappen we volledig!
De afgelopen twee jaren hebben wij bij bekendmaking van het verbod direct de keuze aangeboden tussen; annuleren, doorschuiven naar volgend jaar of omzetten in een waardebon. Geannuleerde bestellingen zijn direct 100% terugbetaald.
Mocht er dit jaar onverhoopt toch weer een verbod op F2 vuurwerk komen, dan zullen we die situatie zo snel en gepast mogelijk met jullie oplossen!

De Freak-artikelen zijn hier te bestellen:
http://vuurwerkoutletgelderland.nl/65-freak-actie
Andere artikelen uit onze webshop kunnen ook aan de bestelling toegevoegd worden, indien voorradig.

We zien jullie graag in onze winkel, net voor de jaarwisseling.
Groeten,
Vuurwerk Outlet Gelderland.

Dorpstraat 55
6923 AD, Groessen
[email protected]

Volg ons ook op Facebook:
www.facebook.com/VuurwerkOutletGelderland/
en Instagram:
www.instagram.com/vuurwerk_outlet_gelderland/

Banner Freak actie_2022_aanbetaling.jpg

Laatst bewerkt:
De cadeaubonnen zijn aangemaakt en...
De webshop is alweer open!:handsup::applause:

Op jullie website staat er het Mixed 19 shots assortiment van Katan.
Hier staat een kruitgewicht bij van 1700 gram. Op dit filmpje van dit product zie ik een kruitgewicht van 2772 gram staan op de doos:

Leveren jullie de versie die op dit filmpje te zien is?
Batchnummer wat ik daar zie staan is: 2463-F2-250-K000007. Geïmporteerd door Katan via Cafferata.

Op jullie website staat er het Mixed 19 shots assortiment van Katan.
Hier staat een kruitgewicht bij van 1700 gram. Op dit filmpje van dit product zie ik een kruitgewicht van 2772 gram staan op de doos:

Leveren jullie de versie die op dit filmpje te zien is?
Batchnummer wat ik daar zie staan is: 2463-F2-250-K000007. Geïmporteerd door Katan via Cafferata.
Het gaat inderdaad om die box. We zullen een fout gemaakt hebben met het aantal gram in de webshop. Ik kon ook niet tergvinden waar dat vandaan komt. Excuses.

Zo, hier voor het eerst besteld. Mijn voornemen om nergens te bestellen voor de zomer is een beetje weg.
Maar dat ik hier 30% kan aanbetalen is zeker fijn, en ik was op zoek naar oude Pangu boxen. Laat ik hier nu net de Garden Party 3 kunnen bestellen.

Wellicht ligt het aan mij, maar dit zijn toch geen freakprijzen? ik zie diverse producten waaronder de transbomber die na begin van het vuurwerkseizoen voor €65,-- verkocht worden.
En zo zie ik nog wel meer compounds.... of zie ik het verkeerd en gaat de korting er nog af zodra je ze afreken?

Wellicht ligt het aan mij, maar dit zijn toch geen freakprijzen? ik zie diverse producten waaronder de transbomber die na begin van het vuurwerkseizoen voor €65,-- verkocht worden.
En zo zie ik nog wel meer compounds.... of zie ik het verkeerd en gaat de korting er nog af zodra je ze afreken?

Denk dat je/we, ook niet meer te veel moeten verwachten qua prijzen. In ieder geval geen vergelijk zoeken met voorgaande jaren, want de prijzen zullen denk ik flink omhoog gaan. Transbomber is hier wel relatief nog duur, maar zie ook een hoop andere producten met wel mooie prijzen!

Wat is dat toch continu een gezeik over de prijzen? Dit is een van de 1e webshops die online is met een freakactie, staan de prijzen je niet aan bestel je er toch niet. Maar ga er maar vanuit dat ook de freakprijzen na 2 jaar verbod op rij een stukje hoger gaan uitvallen.

Dat een winkel na alle shit die ze hebben gehad de afgelopen 2 jaar nog een freakactie organiseert vind ik al noemenswaardig. Daarnaast vind ik de prijzen reuze meevallen.

Mocht er een winkel wat meer bij mij in de regio zijn met ongeveer dezelfde prijzen kan ik het denk niet laten toch wat te bestellen!

Leuk om te zien dat deze winkelier zich weer inzet voor de freaks ondanks een 2 jarig verbod. Veel succes toegewenst!

Wat is dat toch continu een gezeik over de prijzen? Dit is een van de 1e webshops die online is met een freakactie, staan de prijzen je niet aan bestel je er toch niet. Maar ga er maar vanuit dat ook de freakprijzen na 2 jaar verbod op rij een stukje hoger gaan uitvallen.
Jij noemt het gezeik, vooringenomen?

Gek he! 2 jaar lang niks verkocht te kunnen hebben....
Ik vind het knap dat ze na 2 jaar verbod gewoon weer een poging wagen.

Zo, kunnen we nu weer ontopic gaan.

Top dat deze actie er weer is zeg, enorm bedankt en wordt zeker gewaardeerd.

Laat het nieuwe seizoen maar losbarsten. Blij dat we weer kunnen rondneuzen en wellicht bestellen. Mooie producten hoor niks te duur prima prijzen! En wie het niet bevalt rijd lekker naar Belgie��

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan