[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook afgelopen jaar is weer niet geëindigd zoals we met zijn allen zouden willen, maar ook dit jaar willen wij dit weer dubbel en dwars in gaan halen.

Ook dit jaar komen wij weer met een nieuwe freakactie en zullen wij weer in samenwerking met onze leveranciers gaan kijken voor een aantal mooie knallende actie's!

De komende tijd gaan wij alle doorgeschoven orders opnieuw invoeren in het systeem en iedereen een nieuwe afhaalbon sturen.
Zodra dat allemaal gedaan is gaan wij weer live met de website!

Wanneer ik updates heb zal ik die uiteraard hier even posten :)

Goed om te zien dat ook Vuurwerkhuizen weer van start gaat. Hopelijk een beter einde van het jaar. Dank!

Goed om te zien dat er winkeliers zijn die er nog in geloven. Vorig jaar paar mooie pareltjes op de kop kunnen tikken. Hopelijk dit jaar weer.

Fijn dat je ook weer een actie hebt Patrick, top. Benieuwd waar je mee gaat komen.

Patrick,veel succes voor jou en je team en thanx voor het mede mogelijk maken weer van deze actie.
Ik kan niet wachten om de orders van 2021 een vervolg te geven :handsup:.

Heel tof weer Patrick! Super dat jullie dit weer kunnen realiseren! Succes met de voorbereidingen, ik zit er in ieder geval klaar voor! :handsup:

Top! Ik zie de nieuwe bonnen wel verschijnen en dan hopelijk dit jaar wel de pareltjes ophalen!
We houden de goede hoop erop en top dat jullie nog met een freakactie komen ondanks de narigheid van afgelopen 2 jaar!

Goed bezig Patrick laat maar komen. Succes gewenst dit komende seizoen laten we hopen dat dat je dik gegund word…

Vorige jaren meermaals door de shop gescrollt maar ondanks het goede assortiment ivm de route niet bestelt. Dat kan zo maar eens anders zijn dit jaar:D succes dit seizoen!

Laat maar komen! Alle bestellingen doorgeschoven, dus nieuwe bestellingen kunnen er ook gewoon bij. Benieuwd waar je weer mee komt Patrick

Veel succes in dit nieuwe jaar Patrick! We gaan gewoon weer een poging wagen. Ik zie de bonnen van de doorgeschoven bestellingen wel langskomen en we houden de site goed in de gaten voor nieuw leuk spul!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan