[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knalkeet = topwinkel. In de acties hebben ze echt goede prijzen. Vorig jaar geprofiteerd van de black-friday deals en ook daar mijn special boxen en thunderstorms gehaald.
Actief lid in de speciale freak-groeps app, en weet vrij zeker dat er dit jaar weer een gedeelte van het budget naartoe gaat! Voor wie de winkel niet kent, zeker de moeite om in de gaten te houden. Verkoper van Katan, Cafferata, WECO/St8ment, Wolff en Eurostar. En een heleboel rest-partijen.

Overigens, die Special Grande #400 voor 199 euro... Ongelofelijk.

Leuke acties, ik moet zeggen dat ik bepaalde prijzen van producten vind tegenvallen, de thunderstorm voor 20 euro zie ik niet als een freakactie.

Leuke acties, ik moet zeggen dat ik bepaalde prijzen van producten vind tegenvallen, de thunderstorm voor 20 euro zie ik niet als een freakactie.

Een gegeven paard niet in de bek kijken, die Katan bakken (zowel de grote als de kleine) zijn goed geprijsd vind ik. King Of Blue 9,99 is netjes, ook die Specials voor 50 euro is echt goed. Sprekend voor mezelf ben ik jaloers dat we in deze omgeving (nog niet) dat spul voor die prijzen kunnen krijgen. Dat wij genoeg Thunderstorms voor 16/17 euro kunnen krijgen bij de freakacties hier is dan een bijzaak :p

Grote twijfel geval,
Vind het tegen mijzelf ingaan/tegenstrijdig
Om vuurwerk te bestellen op basis van een naam of een foto. Je weet niet wat je koopt en dat houdt me tegen.
Geen effectomschrijving, video, tube diameter, foto's etc

Grote twijfel geval,
Vind het tegen mijzelf ingaan/tegenstrijdig
Om vuurwerk te bestellen op basis van een naam of een foto. Je weet niet wat je koopt en dat houdt me tegen.
Geen effectomschrijving, video, tube diameter, foto's etc

Die worden toegevoegd zodra ze bekend zijn. Het is inderdaad een gokje. En daar is de prijs ook naar gemaakt.

diameters en aantal schots zijn bekend. Die worden ook spoedig tegevoegd. Welke wil je alvast weten?

Yoooo die katan 19sh set die je ook bij andere winkels ziet, voor 89 euro.... Per karton van 2 sets. 12x 19sh 25mm voor 89 euro. Kanonnen dit kan een dure actie voor me worden hahaha

Yoooo die katan 19sh set die je ook bij andere winkels ziet, voor 89 euro.... Per karton van 2 sets. 12x 19sh 25mm voor 89 euro. Kanonnen dit kan een dure actie voor me worden hahaha

Haha voor mij ook, knalkeet heeft mijn portemonnee gevonden zoals gewoonlijk :p

Ik krijg de indruk dat er een logica in de product codes zit van de cakes.
X304 —> 30mm, 4e cake in de 30mm reeks.
Met een F erachter is een waaier variant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan