[Freakactie 2018] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer leuk assortiment! Vooral de eigen producten zijn erg laag geprijsd. Word de piroshop salute cake nog een keer ergens geschoten?

Vroeg me al af waar het topic gebleven was:)

Eergister de 1e bestelling gedaan hier, leuke collectie. Ga zeker nog het 1 en ander bijbestellen

Collectie ziet er zeker leuk uit, staan top artikelen tussen voor hele fijne prijzen.

Leuk assortiment! Piromax, Triplex & Tropic zie je in Nederland bijna nergens. Mijn bestelling komt er een deze dagen ook aan. :yes:

Prima site met een leuke collectie, zoals DTCsjoerd al zei...ook niet met de bekende merken. Leuk die afwisseling en de prijzen mogen er ook zijn. Zelf best benieuwd naar die salute cakes :wink:

25sh x 6 = 150sh = €45
Nem:240 p/st

240 is erg netjes voor 25 shots, vooral als je nagaat dat de silver salute (36 shots) 234 Gram Nem heeft en de topper onder de toppers 25 sh titanium salute piromax 175 gr. (al is dit appels met peren vergelijken)

1 Dingetje is wel het blinker effect, vind het persoonlijk net iets teveel voor een salute cake.

Laatst bewerkt:
Dit werkt gewoon prima hoor

Aaah ok, wist ik niet. Ga er zelf ook niet mee lopen hannesen:wink:
Thanks iig voor de opheldering beide, dan zal het wel goedkomen. Burst is vaak ook per camera verschillend

Zelf gewoon lekker houden zoals ze zijn, waarsch meerdere tegelijk dat dan weer wel:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan