Freak-actie 2014-2015: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmo75

VWC lid
Natuurlijk heeft Huisman Vuurwerk ook dit jaar weer een Freak-actie op touw gezet waarbij de korting op kan lopen tot 30% van jouw bestelbedrag. Omdat Huisman iedereen hier van mee wil laten profiteren, hoe groot of klein je budget ook, zijn er verschillende staffels bedacht.

Staffels
Tot € 50,00 = 10% korting
Van € 50,00 tot € 100,00 = 15% korting
Van € 100,00 tot € 250,00 = 20% korting
Van € 250,00 tot € 500,00 = 25% korting
Vanaf € 500,00 = 30% korting

En we tellen gewoon door! Mocht je na je eerste bestelling nog een bestelling willen plaatsen dan tellen we verder waar je qua staffel gebleven was. Dus je kortingspercentage stijgt mee!

Geldig op bijna de hele Huisman Vuurwerk-collectie
De actie geldt voor de collectie van Huisman bestaande uit ZENA-, Rubro-, Royal-, Vuurwerkmania- en Lesli-producten en geldt ook op aanbiedingsprijzen en actieprijzen. Ook daar gaat de korting dus nog vanaf!!

Ook dit jaar hebben we extra scherpe Openingsaanbiedingen, daar gaat geen extra korting vanaf. Dat geldt ook voor een aantal andere artikelen waar dit dan duidelijk vermeld staat in het omschrijvingsveld van een product. Voor deze producten geldt echter wel een speciale aanbiedingsprijs en de waarde van deze bestelde producten tellen wel mee in het bepalen van de hoogte van de staffelkorting op andere producten. Dus jouw kortingspercentage stijgt mee, ook al bestel je artikelen die uitgesloten zijn van extra kortingen!!

De komende weken/maanden worden er nog tal van nieuwe producten gepresenteerd die vervolgens zo snel mogelijk aan het assortiment zullen worden toegevoegd. Maak je gebruik van de actie dan komen de standaard gratis vuurwerkpotten wel te vervallen.

Actiecode
Ga naar http://www.huismanvuurwerk.nl kies de producten uit die je wil hebben en plaats je bestelling. Vul bij het afrekenen in het veld "Gebruik code" VWC2014HV in om van deze actie gebruik te kunnen maken. Nadat je een bestelling hebt gedaan krijg je van Huisman een persoonlijke nieuwe code voor je vervolgbestellingen waarbij qua kortingstaffel rekening is gehouden met je eerdere bestelling(en) en dus mee stijgt.

Looptijd
De actie loopt in ieder geval tot half november! En is inmiddels verlengd t/m woensdag 26-11 a.s. tot 22.00u maar dan houdt het toch echt op!

Vertrouwen
Huisman is al dik 100 jaar een succesvol familiebedrijf. Dat kan alleen als je ook echt betrouwbaar bent. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je er niet aan hoeft te twijfelen dat je jouw bestelling uitgeleverd krijgt!

Lees hier meer informatie over Huisman, de opening van de webshop en de spectaculaire Openingsaanbiedingen: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23325-Huisman-Vuurwerk&p=663751&viewfull=1#post663751

Huisman Vuurwerk hoopt je gauw te mogen verwelkomen op de website en wenst je veel plezier! De website vind je hier: www.huismanvuurwerk.nl

Mocht je vragen over de Freak-actie hebben stel ze dan gerust hier in dit topic of stuur een mail naar [email protected]

Laatst bewerkt:
Zeer mooie actie weer voor dit jaar.
Ontzettend bedankt dat jullie dit weer doen voor ons freaks.

Geweldige actie. Ik vind het vooral erg cool dat jullie alle freaks meteen al 10% geven! En dat al bovenop de mooie aanbiedingsprijzen.

Topwinkel, topservice, mooi werk!

toffe actie weer! ik vind deze winkel echt top, dichtbij, toffe kortingen en goeie service. gelijk maar 26x hypnotised besteld. en daar wil ik t bij laten dit jaar. ivm verhuizen ;)

Weekaanbiedingen komen in een aparte communicatie?

*edit*
aantal leuke boxen te bestellen zo - heb alleen alles eigenlijk al (over) compleet - de twijfel, de twijfel :P

Heb even een vraagje over hoe de staffels precies werken. Je kunt het volgens mij op twee manieren lezen.

Stel ik bestel voor €75,- bruto. Betaal ik dan

1) (50*0,9) + (25*0,85) = €66,25
2) 75*0,85 = €63,75

Nou gaat het me niet zozeer om de €2,50 in dit voorbeeld, maar dan weet ik wel of het zin heeft om de eerste bestelling meteen 'groot' te maken ;-).

Thanks!

Bedankt voor de leuke reacties! Om even terug te komen op de gestelde vragen:

1. Weekaanbiedingen: zodra we daar weer mee gaan starten zullen die via de Nieuwsbrieven en hier op de Fora telkens vermeld worden.

2. Korting-calculatie Nakkie Marc: jouw beide voorbeelden kloppen, alleen krijg je dat verschil van ons alsnog teruggestort aan het einde van de rit. De afgelopen jaren hebben we telkens zo gewerkt.

Als je in 1x alles besteld krijg je ook in 1x de volledige extra korting over de artikelen waarop dat van toepassing is. Bestel je in delen, en afgelopen jaren deed ca. 85% van onze klanten dat, dan loop je inderdaad het risico dat je wat misloopt. Omdat wij vinden dat iedereen de maximale korting zou moeten krijgen waar hij/zij op basis van onze actie recht op heeft, hebben wij er de afgelopen jaren voor gekozen om aan het eind van de actie nog een laatste calculatie te maken en het eventuele verschil alsnog terug te storten (of nog iets extra's voor uitzoeken). Je krijgt hier t.z.t. van ons een mail over met de vraag waar jouw voorkeur naar uitgaat. Eerdere bestellers zullen dat ook zeker bevestigen!

Andere vragen? Stel ze gerust!

Mooie aanbiedingen weer! Heb voor de eerste x ook bij jullie besteld. Kan je makkelijk met de auto parkeren bij jullie?

Er is in de directe omgeving voldoende parkeergelegenheid. Voor grotere bestellingen hebben we winkelwagentjes beschikbaar waarbij er iemand van ons met je meeloopt naar de auto. Dat scheelt een keer extra lopen om het karretje terug te brengen en mogelijk wat sjouwwerk. Als het regent/sneeuwt zorgen wij dat er plastic klaar ligt om de spullen in de karretjes af te dekken en er zijn paraplu's voor de klanten. Dus dat komt helemaal goed!

Gizmo nog ff een vraagje.

Freak-night moeten we nog ff geduld voor hebben dus. Nu is mijn vraag t volgende. Ik had ff wat in winkelwagen geplaats en de code gebruikt of alles werkte. Dat ging goed. Nu wacht ik nog ff met bestellen om t volgende. Je kunt de dag en tijd aanvinken om je bestelling op te halen. Mocht de freak-night doorgaan en ik heb al een tijd aangegeven kan dit dan nog veranderd worden naar de late avond of kan ik beter wachten tot t definitief is. Of krijgen de mensen een mail om aan te geven dat ze met de freak-night willen komen.

Laatst bewerkt:
@densta: als de Freak Night doorgaat dan spreekt Huisman een nieuwe persoonlijke afhaaltijd met je af en komt jouw eerder gekozen afhaaldag en -tijd uiteraard te vervallen. Dat regelen we dan dus samen met jou en komt helemaal goed!

@densta: als de Freak Night doorgaat dan spreekt Huisman een nieuwe persoonlijke afhaaltijd met je af en komt jouw eerder gekozen afhaaldag en -tijd uiteraard te vervallen. Dat regelen we dan dus samen met jou en komt helemaal goed!

Mooi dat is dan helemaal duidelijk. Perfect zelfs haha. Dan nog 1 klein dingetje. Is er onder jullie nog een soort van vergadering geweest over o.a t afhalen tijdens de Freak-night. Ondanks de versnaperigen en drankjes vond ik t verschrikkelijk lang duren. Beetje chaos met afhaalbon in leveren. De bestelling rustig controlen was een goeden service.

Mooi dat is dan helemaal duidelijk. Perfect zelfs haha. Dan nog 1 klein dingetje. Is er onder jullie nog een soort van vergadering geweest over o.a t afhalen tijdens de Freak-night. Ondanks de versnaperigen en drankjes vond ik t verschrikkelijk lang duren. Beetje chaos met afhaalbon in leveren. De bestelling rustig controlen was een goeden service.

Hm, chaos met afhaalbon kan ik niet helemaal plaatsen. De hele insteek van onze Freak Night was juist om op een gezellige en vooral minder hectische manier de bestellingen samen af te handelen. Rust, gezelligheid, ruimte voor een praatje, relaxed, enz. waren daarbij de belangrijkste punten. Er zijn die avond niet meer dan 15 mensen tegelijk in de zaak geweest terwijl het er overdag op momenten wel 200 waren. Dat was pas chaos!! :wink:

We hadden met de afhalers van de Freak Night een tijdstip afgesproken waarop ze in ieder geval aanwezig zouden zijn en in die volgorde hebben we de bestellingen afgehandeld. Iedereen was vrij om eerder te komen, en meerdere deden dat ook, maar we hebben de originele volgorde aangehouden en niet op basis van binnenkomst. Ik ben het met je eens dat het wat uitgelopen is, maar gelukkig niet zoals bij andere Freak-winkels waar we over hoorden dat er soms zelfs sprake was van meer dan 2,5 uur extra wachttijd t.o.v. de afgesproken afhaaltijd. En dan ook nog eens zonder drankjes en versnaperingen... :wink:

Natuurlijk hebben we een evaluatie gehad en hebben we ook voor de Freak Night wat puntjes opgeschreven. Iets meer ruimte in de planning staat daar tussen dus daar gaan we in ieder geval werk van maken en ons best doen om dit verder te verbeteren!! En dat geldt natuurlijk ook voor de piekmomenten overdag, ook daar gaan we iets aan doen om dit zoveel mogelijk te beperken. Komt goed!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan