Freak-actie 2013 Vuurwerkland Outlet Groningen tot 70% Korting!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitraat12

VWC lid
Zojuist is de website van Vuurwerkland Outlet Groningen online gegaan,

Uit contact met de eigenaar is een naar mijn mening leuke actie gekomen!! :D

Voor het gemak zijn de prijzen in de webwinkel aangepast. Je ziet direct de kortingsprijs!: www.vuurwerklandoutlet.nl !!

Minimale bestelbedrag: €25

Afhalen 28,30 of 31 december, op dit moment hangen er nog geen specifieke tijden aan.

De actie loopt tot 30 november 2013

Contact kan via de website!

Laatst bewerkt:
Mooi dat er wederom een winkelier met een freak actie komt.
Was dit een paar jaar geleden nog nieuw en bijzonder, tegenwoordig zit er glukkig in bijne iedere provincie wel 1.
Wens bij deze de winkel heel veel succes.

Als ik gepland had één dikke bak te kopen dit jaar, of hij er nog bij zou kunnen qua budget en showopzet, zou ik zeker die Crystal Platina Box gaan scoren; €260 voor 8 top500grammers! €35 p/s? Was dé kans om hem te krijgen, maar dat zit er helaas dit jaar om genoemde redenen niet in :(

Verder mooie aanbiedingen hoor, voor elk wat wils, veel keus, leuk.

Las ik nou ergens dat er een afhaalmogelijkheid om 00u op 28e komt?

Net een bestellinkje geplaatst, o.a. Burst Duo weggekaapt :D Alles werkt toppie :thumbup: en voor mij zowat om de hoek, lekker makkelijk.

Las ik nou ergens dat er een afhaalmogelijkheid om 00u op 28e komt?

Net een bestellinkje geplaatst, o.a. Burst Duo weggekaapt :D Alles werkt toppie :thumbup: en voor mij zowat om de hoek, lekker makkelijk.

Dat klopt die mogelijkheid komt er waarschijnlijk! Maar daar wordt nog contact met je over opgenomen :wink:

Laatst bewerkt:
Zitten leuke producten tussen ! Wanneer mijn "vaste" winkel zijn prijzen bekend heeft gemaakt hier nog maar eens ff neuzen.

Full Suspension spreekt me bijvoorbeeld erg aan:D

Leuk :)

Voor wie het niet kennen: het is een zaaltje die voormalig RN Online verhuurde voor feesten. Aan één kant staat altijd de balie, aan de andere kant is een heuse bar! Als die nou geopend is tijdens de freaknacht, kan het inderdaad nog gezellig worden :D

Probeer op je privebericht te reageren maar lukt niet helemaal Richardus??
bel mij maar even

Groeten Luc

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee nog niet bel morgen even met Cafferata!
Heb wel in de bunker gekeken, maar daar staat alleen top level op.
Als het goed is staat er wel een Romeinse cijfer op elke cake, varierend van I t/m VI

2465_Cafferata_Red_Dragon_Top_Level_Siercake_1_2011_groot.gif

2465_Cafferata_Red_Dragon_Top_Level_Siercake_6_2011_groot.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan