Freak Actie 2013-2014 Pyrovoordeel.nl 20% korting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harten4

VWC lid
We hebben zojuist de website online gezet! Nog niet helemaal volledig, maar we zijn nog met enkele importeurs in gesprek.

Uiteraard hebben we weer de inmiddels bekende VWC-actie met 20% korting! De code voor dit jaar is:
MVWCSNR3

We zijn nog even bezig met de installatie van Ideal, dus snelle bestellers kunnen nog even alleen via bankoverschrijving betalen.

Bij vragen weten jullie ons te vinden!

http://www.pyrovoordeel.nl/

Er zitten volgens mij nog paar kleine foutjes in de site.

Garden of eden en buurt ass staat bij cafferata onder pakketten.

Hoop zelf nog wel wat nieuwe boxen te zien! We wachten af! Verder mooie site!

Laatst bewerkt:
Onder diversen staat 'Singelshots'. Typefoutje? :wink:

Mooie site, het oogt frisser en overzichtelijker dan de oude.
Ik hoop dat Schuurmans er nog bij komt, zodat we de Salute Cake 1 kunnen bestellen.

Wij zijn gestop met schuurmans. We hebben nog een paar karton salute 1 staan en zal vanavond danwel van het weekend overleggen wat we daar mee gaan doen. Ik zal ze dan zsm online zetten mochten ze wel verkocht gaan worden.

Goed nieuws voor jullie! De Saluut 1 cakes - 1 voor mij haha zullen online komen dit weekend! In totaal 3 karton dus 18 stuks van afgelopen jaar dus de Gegarandeerde keiharde versie.

uiteraard met korting onze 20% korting.

Dat is toch echt de advies prijs die rubro opgeeft!

*edit zie het al! Was vorig jaar in de aanbieding. Zal morgen even overleggen hoe of wat we dit jaar er mee gaan doen. Kom erop terug!

Pyrovoordeel is met korting en puur grotere spul. Harten4 geen korting en gratis product aanbde hand van bestel bedrag. Tevens het kleine spul.

We hebben de thunderking jumbo box verlaagd naar €30. Daar gaat de korting nog vanaf dus je betaald dan €24.

De saluut cake 1 staat nu ook op de pyro voordeel site! Beperkt leverbaar dus op = op. De enige echte van afgelopen jaar.

http://pyrovoordeel.nl/index.php?id_product=111&controller=product

Er zitten volgens mij nog paar kleine foutjes in de site.

Garden of eden en buurt ass staat bij cafferata onder pakketten.

Hoop zelf nog wel wat nieuwe boxen te zien! We wachten af! Verder mooie site!

bedankt voor het melden het is aangepast!

Er komen nog nieuwe artikelen bij welke dit worden houden we nog even geheim.

Wanneer verwacht je rond te hebben met nieuwe importeurs?

We hopen zsm met deze importeur rond de tafel te zitten.

Gerwin,

Als ik nu 6x Delicious Thunder invul.
Waar dus de aanbieding "2 halen 1 betalen" bij hoort. Krijg ik dan automatisch een karton met 6 'langzame' en 6 'finale' uitvoeringen?

EDIT: Van de In Shock / salute cake 1 krijg ik bij meer dan 3 al de "uitverkocht" melding. Dat is snel gegaan!

klopt als een bus. la je 1 besteld krijg je 1 normale en 1 finale bestel je er 2 krijg je 2 normale en 2 finale enz enz .

Gerwin,

Als ik nu 6x Delicious Thunder invul.
Waar dus de aanbieding "2 halen 1 betalen" bij hoort. Krijg ik dan automatisch een karton met 6 'langzame' en 6 'finale' uitvoeringen?

EDIT: Van de In Shock / salute cake 1 krijg ik bij meer dan 3 al de "uitverkocht" melding. Dat is snel gegaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan