Fortune

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
fortune.jpg

Artikelnummer: 125
Artikelnaam: Fortune
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €15,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film van 21 okt 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien saai, misschien simpele effecten...
Maar ik ben er fan van! Mooie multicolor peony's met leuke crackling en hij gaat ook lekker lang door.
Nu nog even hopen op een lief prijsje :)

Misschien saai, misschien simpele effecten... en hij gaat ook lekker lang door.

Ik ben het met je eens Johan, simpele effecten maar toch is daar helemaal niets mis mee en dat hij lekker lang duurt vind ik geen probleem, dit zijn de cakes die het in de vooravond heel goed doen, lekker stoken, harde burst met kleurige boeketten :)

simpele effecten kunnen idd heel mooi zijn je .
maar dan wil ik wel dat ze redelijk helder en vol zijn .
en dat is bij deze cake niet echt het geval .
beetje jammer :sad:

Matige uitwerking. Het beetje crackling had achterwegen gelaten kunnen worden en daarnaast de volle hoeveelheid pts per tube in kunnen zetten. Meer burst, grotere boeketten. Ja, dat had een mooie multicolor peony bakje kunnen zijn.

Matige uitwerking. Het beetje crackling had achterwegen gelaten kunnen worden en daarnaast de volle hoeveelheid pts per tube in kunnen zetten. Meer burst, grotere boeketten. Ja, dat had een mooie multicolor peony bakje kunnen zijn.

De crackling heeft inderdaad niet zoveel toegevoegde waarde. Denk toch dat dit een leuk bakje is, maar het effect op de film niet goed tot zijn recht komt.
Ik ben blij dat ze voor een zachte crackling gekozen hebben. Zo kun je toch prima genieten van de peony's, zonder dat dit weer ruig verstoord wordt zoals je vaak ziet.

Ziet er wel leuk uit, alleen ik vind dat ze beter of een crackling chry blokje hadden kunnen maken, of een goede multi color peony cake. Nu is het het net niet.. halve werk crackling en halve werk peony.

De nieuwe versie van de multie shok?
Ik vind um voor die 15.95 helemaal niet slecht.

Ziet er wel leuk uit, alleen ik vind dat ze beter of een crackling chry blokje hadden kunnen maken, of een goede multi color peony cake. Nu is het het net niet.. halve werk crackling en halve werk peony.

Mee eens. Maar daarentegen moet ik wel zeggen dat ik het kleurenpallet van de peony's erg mooi vind, misschien wat slecht uitgewerkt maar rood, groen en paars combineert erg goed. Toch koop ik hem niet omdat er simpelweg wat beters is te krijgen voor die prijs, met beter uitgewerkte effecten.

Ik moet zeggen dat het label me wel aanspreekt. :) Voor de rest een simpel blokje. Leuk voor in de vooravond. Een goede prijs kwaliteitsverhouding. :D

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 125
Artikelnaam: Fortune
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 240 Gram
Aantal Schoten: 25 Shots
Effectomschrijving: crackling staarten en mooie multicolor boeketten.
Tijdsduur: 35 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €15,95

Back
Bovenaan