Fort Knox [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 181
Artikelnaam: Fort Knox
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: fontijn + 20 shots
Effectomschrijving: Fort knox staat op knappen! De gevolgen zijn niet gering: rode en groene parels schieten de lucht in gevolgd door een salvo blauwzilveren en paarsgroene staartkometen.
Tijdsduur: 20sec.
Stijghoogte: 4,0-20,0m.
Richtprijs: 19,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

181_fort_knox_2.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zo'n vermoeden dat deze deel uit gaat maken van de gratis producten die je krijgt bij een aankoop vanaf zoveel euro. Op de site van Lesli zie je ook dat hij tussen de producten staat die gratis weggegeven worden.

Best toevallig dat Lesli meestal bij een bedrag van 60 euro een potje gaat weggeven met van die pijltjes. ( zoals dit product). Ben dan ook niet onder de indruk als dit product weggegeven word bij een aankoop van 60 euro.

Wat ik geteld heb is dat het 16 pijltjes bevat en 6 normale tubes wat 22 shots maakt.

Dit potje op de demo mogen aanschouwen. Het begint met een multicolour fontijn met een redelijke uitwerking.
De schoten daarna waren zeker niet slecht en wat me hier het meeste insprak was het tempo waarmee deze de lucht in schoten!

Deze pot gaat in ieder geval niet verkocht worden binnen de boerenbond/welkoop formule. Het zal hier dus gaan om een franchiseproduct. Het lijkt mij wel een product dat gratis weggeven kan gaan worden. Aangezien het niet aansluit in de nieuwe budgetlijn van oa. wtf, omg etc.

Dit is ook een product dat gratis weggegeven wordt, bij de webshop van de lokale dealer staat hij in ieder geval bij de gratis producten!

heb hem dit jaar gratis
ik vind hem er goed uit zien vooral als je hem gratis krijgt bij €40 en heb ook filmjes er van zitten te bekijken en valt me echt niet tegen

heb je al besteld??, mag ik een lijstje zien??(offtopic)

verder een goede pot, net zoals morris zij, snelle boeketten, die ook nog eens mooi zijn, en een leuke fontijn.

groetjes tom

Weet iemand of je de kapjes er van af moet halen?
Ze zitten tamelijk los, en lijken mij ook niet nodig. (een beschermkapje voor de buis?)
Tevens valt het me op dat de foto afwijkt van het echte product: in het midden (op de foto) zijn 4 buizen, en bij mij is er in het midden maar een fontijn... (RAAR...)

Laatst bewerkt:
Weet iemand of je de kapjes er van af moet halen?
Ze zitten tamelijk los, en lijken mij ook niet nodig. (een beschermkapje voor de buis?)
Tevens valt het me op dat de foto afwijkt van het echte product: in het midden (op de foto) zijn 4 buizen, en bij mij is er in het midden maar een fontijn... (RAAR...)

Ik laat ze er gewoon opzitten..

Maakt niet uit, je kan ze er afhalen, maar ook laten zitten. Kunnen als bescherming dienen, maar ik denk voornamelijk voor de sier, zonder echte functie dus.

Heb de kapjes er niet van af gehaald.
Hele mooie pot!
Het begon met een klein fonteintje, en na ongeveer 15 seconden begon hij te schieten!
Grote boeketten in een tempo waar je U tegen zegt!
Wat mij betreft een aanrader!

Back
Bovenaan