Force Box

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 1587
Artikelnaam: Force Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2 kilo kruit
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: 4 x 500 gram met de meest bijzondere kleuren Chrysantium, Crown, Glitter, Peony, Strobe, Tail, Willow
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 99,95

Dit zal dan vast de nieuwe HFF Cakebox zijn.
De Zena Cakebox is ook niet meer vierkant maar rechthoekig.

Deze HFF Force Box is dat toevallig ook niet, wat de HFF Cakebox wel was.
Een restyle van de box? De effecten lijken mij gelijk aan wat de HFF Cakebox was.

Geluid is al jaren een pain in the ass. Ze moeten hier echt iets aan doen aangezien ik mijn keuze ook altijd laat beinvloeden op geluid. Ik kijk dan ook liever niet naar Vuurwerktotaal filmpjes maar liever naar demo filmpjes, puur omdat ik gewoon niet tegen dat fucked up geluid kan. :P

Dit zal dan vast de nieuwe HFF Cakebox zijn.
De Zena Cakebox is ook niet meer vierkant maar rechthoekig.

Deze HFF Force Box is dat toevallig ook niet, wat de HFF Cakebox wel was.
Een restyle van de box? De effecten lijken mij gelijk aan wat de HFF Cakebox was.

Ik was helaas in verwarring met de effecten van een andere box. De HFF Force Box is niet hetzelfde als de HFF Cakebox. Zie ook mijn vraag en het antwoord van Vuurwerktotaal uit het vragentopic:

De HFF Force Box staat niet in het topic met nieuwe producten 2016.
Op de website van Vuurwerktotaal kan ik niets vinden omtrent de HFF Cakebox (Zena Cakebox).

Is de HFF Force Box de vervanger van de HFF Cakebox of niet?

Deze is qua effecten en kleuren niet vergelijkbaar met de HFF cakebox en is dan ook niet de vervanger daarvan. Het is gewoon een nieuwe HFF box! De HFF cakebox is dit jaar geen onderdeel van het standaard assortiment.

Ik zou die eerste cake graag los te koop willen zien. Hopelijk wordt hij binnenkort geschoten op een demo, ben wel benieuwd naar deze box!

Na alle tegenvallende resultaten op mijn lijst
Hyperlite
Bullet
Transbomber
Vraag ik me af of deze nog wel het kopen waard is?
Met andere woorden presteerd deze wel zoals op de video aangegeven?

Ik heb deze ook opgehaald gisteren. Er zit geen kooi in de doos. De cakes zijn netjes op een rijtje gezet waarbij je de reservelont precies kan doorlonten naar de volgende cake(s). Ik start met deze box morgen, mss dat ik een filmpje maak.

Deze gehad gisteren en was zeker een mooie box. 1e cake viel nog wel mee, maar met name de laatste met al die goud effecten was echt heel mooi met grote effecten ook. Helaas geen filmpje van kunnen maken want had hem graag nogmaals terug gezien.

Deze gisteren ook doorgelont afgestoken. De 1e cake was inderdaad wat bijzonders, was niet bijster indrukwekkend en de reserve lont was loos en ik moest dus met de hand de hoofdlont op cake 2 aansteken. Hierna liep ie lekker door en iedereen was enthousiast over deze box.

Geen kooi inderdaad, mijn verwachting lag daardoor wat laag, maar ik was toch verrast door de uitwerking, was echt een prima box met een lekker tempo! Volgens mij is ie gefilmd dus die volgt (eind dit jaar) nog. Aanradertje wat mij betreft.

Geen kooi inderdaad, mijn verwachting lag daardoor wat laag, maar ik was toch verrast door de uitwerking, was echt een prima box met een lekker tempo! Volgens mij is ie gefilmd dus die volgt (eind dit jaar) nog. Aanradertje wat mij betreft.

Inmiddels een filmpje beschikbaar Mattenfreak? :)
Is deze box die 100,- euro waard wat jou betreft?

Back
Bovenaan