Folder Vuurwerkland-Steenbergen 2009

Jeko

VWC lid
Hierbij plaats ik de folder van Vuurwerkland-Steenbergen 2009/2010. Hopelijk vinden jullie hem mooi:wink:

pagina1.jpg

pagina2.jpg

pagina3.jpg

pagina4.jpg

pagina5.jpg

pagina6.jpg

pagina7.jpg

pagina8.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er top uit. Hulde voor de maker:wink:. En wat een assortiment, heerlijk. Heb mijn bestelling al gedaan!

De inwoners van Steenbergen gaan een prachtig oud en nieuw tegemoet met mooi vuurwerk. Ruim aanbod en een keurige folder.
Proficiat.

Inderdaad,complimenten aan de maker van deze folder:wink:.
Wat een keuze heb je bij Steenbergen, niet normaal, mijn bestelling is al ruim een week de deur uit.
Vanavond zal ik nog een tweede bestelling sturen.

Zit er nog een winkel in omgeving van steenbergen? volgens mij kan die beter inpakken, wat een assortiment he! super acties, en veel kwaliteits vuurwerk. Ookal kom ik niet uit de buurt, ik ben er wel te vinden.

Trouwens, de showtime producten zijn niet in de folder verwerkt, is dit met opzet zo gedaan?

Zit er nog een winkel in omgeving van steenbergen? volgens mij kan die beter inpakken, wat een assortiment he! super acties, en veel kwaliteits vuurwerk. Ookal kom ik niet uit de buurt, ik ben er wel te vinden.

Trouwens, de showtime producten zijn niet in de folder verwerkt, is dit met opzet zo gedaan?

Deze pasten er simpelweg niet meer in! :bonk:

Iedereen bedankt voor de complimenten! :D

heel mooi assortiment maar wat een ROMMELIGE folder zeg, alles staat door elkaar....
als alles een beetje geordend staat kan je ook beter je keus maken

Rommelig? Alle merken staan apart van elkaar dat is toch handig?
Maar nu ontopic.Wat een mooie folder en wat een collectie.
Maar sinds wanneer zijn shellkitjes legaal?.

Back
Bovenaan