Foe-Yong-Hai

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6000
Artikelnaam: Foe-Yong-Hai
Bruto Gewicht: 3,261 kg
Netto Kruitgewicht: 3x 176 gram
Aantal Schoten: 3x 16 schoten
Effectomschrijving: Een 3-tal sierlijke cakes met ieder 16 schoten schieten een diversiteit aan kleurrijke effecten tot grote hoogte de lucht in. Denk hierbij aan: Crackling, multicolor, palm-effecten en nog veel meer
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/3
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €49,99 - 2+1 gratis

Foe yong hai.PNG

Ik hoop dat deze cakes niet net zo lachwekkend zijn als hun naam. Hoe verzinnen ze het :bonk:

Het is gewoon setje 3 cake,s voor 49,99 euro.. 2x loss 16 shots cake,s voor 50 euro is beetje overdreven lijk me maar sta nergens meer raar op van te kijken

Dus gewoon een set van drie 16 shot cakes voor €50,00. Die 2+1 slaat dus inderdaad nergens op. Of kan je ook 1 cake kopen voor €16,66?

Dit zijn we toch gewend van deze hoek? Alsof dit de eerst keer is dat ze met dit soort “acties” komen.

3+1 gratis op een 4set assortiment of 2+2 op een waaiercompound (A,B,C en D) destijds.

Maar de gemiddelde Jan de buurman haalt het wel

Ai. Dit is niet best zeg...Hoop dat de productie wat beter presteert anders zijn er genoeg losse cakes los voor rond de € 16.00 of goedkoper die beter zijn

Wat een bagger dit. Dacht dat ik naar 14mm zat te kijken. Zie ik ook nog dat de productinfo 25mm aangeeft :bonk: Belachelijk gedoe dit zeg.

Back
Bovenaan