Flacid Cannon

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 653
Artikelnaam: Flacid Cannon 64 shots
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 64 schots
Effectomschrijving: Extreem geweld voor een extreem lage prijs. Groot 64 shots blok met de meest uiteenlopende effecten. Check het zelf!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 8 stuks
Richtprijs: van 39,95 voor 29,00 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

653_flacid_cannon_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als Rubro de intentie heeft gehad om met deze cake de concurrentie aan te gaan qua prijs met de intense, Pyro's Myth etc dan zijn ze met vlag en wimpel geslaagd want deze bak heeft zeer veel variatie en de effecten zijn vet en de cake heeft een schitterend tempo. Ben benieuwd naar de prijs in ieder geval.

Mooi mixed blokje, lange duur, goed tempo en goed afwisseling qua effecten.
En dan de prijs, nog geen 50 cent per shot, vind ik dit een regelrechte topper.

Met die ene fluitbak is dit het enige nieuwe Rubro product dat mij bijblijft, na het paar keer bekijken van de filmpjes: goeie prijs voor een afwisselend, langdurig product.

Moet zeggen dat die ene roze/blauwe en geel/palm me ook zijn bijgebleven, alleen geen idee meer hoe die heetten...ergens in Adventures...maar eens in een verveelde bui weer opzoeken :D

Deze vind ik wel dramatisch presteren hoor als helemaal in vergelijking met de film van Rubro zelf.

Ik wilde deze cake heel erg graag hebben... maar na het zien van de demo film (van gisteren) laat ik hem toch echt staan.. wat een drama cake zeg..

Volgens mij duurt de cake veel minder lang dan in de officiële Rubro demo!

Jammer!

a-Wat is de film afstand in vergelijking tot het filmpje van de demo?
b-Hoe waren de kleuren en het goud in het echt? Die komen minder uit in dit filmpje, maar dat kan ook met de camera te maken hebben.

Hij was nogal onregelmatig, leek nogal eens door te schieten waar dat niet de bedoeling was. De strakheid van de demo was er wel een beetje uit, waardoor hij ook veel korter duurt.

Hmm balen dit, heb hem helaas ook al besteld.. vind hem op het filmpje van de demo wel erg tegen vallen. Hopen dat het in de straat meevalt.

Ben echt wel klaar met Rubro en diens product films. Het is jaar op jaar misleiding want op de demo met de samples is het allemaal schitterend en in orde maar uiteindelijk valt de helft fors tegen. Daar moeten ze echt verandering in gaan brengen.

Blij dat ik deze niet besteld heb..

Vind het een beetje raar vergelijken,

Het filmpje is zowat in zwart wit. En je ziet direct dat de afstand bij Ano groter was als bij het filmen bij Rubro.

De tijdsduur is daar in tegen wel korter.

Back
Bovenaan