[Fireworks Specials / Strike Extreme] Demons of the Night

Artikelnummer: 3821
Artikelnaam: Demons of the Night
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 4000 gram
Aantal Schoten: 276 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

83f3c0878bffdd0e374c6b602397315506acd9ba.jpg

Laatst bewerkt:
Leuke box maar ik mis de wouw factor. De effecten zien er op zich goed uit maar met zoveel schoten zou het mooier zijn als er wat meer afwisseling in de shapes zat. Het lijkt mij een 25mm box.

Komt op mijn lijst. Lekker tempo, beetje chaotisch.Daar hou ik wel van. Als deze zo presteert als op het filmpje, (mag een ietsje minder zijn):wink: ben ik al blij.:wink:

Laatst bewerkt:
Deze box gaat inderdaad voor € 229,- aangeboden worden. Advies verkoopprijs is € 289,-. Kruitgewicht is 3.802,8 en kaliber idd 25mm. Ik ben in ieder geval enorm benieuwd naar deze box en de andere artikelen uit de lijn:)

Twijfel, twijfel. Staat nu voor een mooie prijs te koop in het zuiden van het land. Maar in hoeverre gaat die in de buurt van het filmpje presteren.

Deze besteld voor €180. Kijk er erg naar uit. Als dit een omlabeling is van de Gates of Detonation, ben ik meer dan tevreden.

Deze besteld voor €180. Kijk er erg naar uit. Als dit een omlabeling is van de Gates of Detonation, ben ik meer dan tevreden.

Dit is zeker de omlabeling van de gates of detonation, alleen onder een andere naam gebracht.

Laatst bewerkt:
Dit is de omlabeling van de gates of detonation, alleen onder een andere naam gebracht, wat me wel zorgen maakt is dat deze waarschijnlijk zonder kooi geleverd gaat worden maar dat is mijn vermoeden en geen feit.

Ik denk dat dit forum niet beter wordt van persoonlijke vermoedens.. Ik heb het nagevraagd en deze komt gewoon in kooi.

Back
Bovenaan