Fireworks - Behind the scenes!

moontan

VWC lid
Fireworks - Behind the scenes!

We are Professional Pyrotechnicians and perform multiple shows throughout Michigan during the July holiday season.

We enjoy shooting fireworks so much we put on a show for our family and friends at the end of the season. This show lasted around 25 minutes and was one of our best. Each year our shows get bigger and bigger!

You are watching a short behind the scenes video of our firing line. The camera was set for low quality to extend the record time; it was our first time using it. While it sits back pretty far it only shows 2/3rds of the line. Also not shown in the video are the mid-show racks and a pallets worth of cake boxes closer to the crowd.

Hope you enjoyed the video! We are looking forward to the 2009 season!

Video:
http://www.vimeo.com/3269339

Thanks moon!

Geen gezeik, geen regels, geen mensen die het beter weten maar gewoon heerlijk lekker schieten !!!!

Feuerwerk aus der Sicht eines Mörsers "Dangercam"

Zusammenschnitt eines Feuerwerks zur Aquarena Nacht 2006 in Dillenburg geschossen vom legendären Dreamteam am und um den Wilhelmsturm herum. Die Kamera stand zwischen grosskalibrigen Mörsern, und guckte gerade hoch in den Himmel. Schön zu sehen ist der bei manchen Bomben auftretende Magnus Effekt, der für einen "bananenförmigen" Aufstieg sorgt. Auch beeindruckend sind auch die Sounds am Ende des Videos, die von herunterfallenden Bombenteilen stammen. Dieses Video ist eines meiner Lieblinge, und nur deswegen entstanden, weil zu diesem Zeitpunkt meine damalige SD-Kamera einen irreperablen Schaden hatte, und ich sie deswegen "verheizen" konnte. Stichwort: "Opfercam" ;-)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

is zeker mooi.. als er interesse naar is kan ik ook wel wat leuke beelden vannaf het veld online knallen van het internationaal vuurwerkfestival Knokke-heist.. Ik heb daar nogal eens een camera op het veld geparkeerd staan.. zo nu en dan levert dat hele leuke plaatjes op!

Interesse zeker van mijn kant Jack. Beelden vanaf de schietlocatie zijn bijzonder spectaculair.
Het geeft je als kijker het gevoel midden in de show te zitten.

zo het duurde ff .. maar hier wat leuke stukkies video van gedraaid vanaf het veld van het internationaal Vuurwerkfestival Knokke-heist 2008:

Download: *KLIK*

Je ziet de volgende shows: Goteborg - zweden, Fireworks for Africa - Z-Afrika, en als slot Soldi Italie met een beste inferno op het veld in de finale :)

Veel kijk plezier!

Geweldig deze opnamen, wat heb ik genoten en zitten smullen.
Dit zijn de beelden waar ik op hoopte Jack.
Bedankt voor al je inspanningen en een groot compliment voor het camerawerk.
De muziek is lekker rustig op de achtergrond, maar het vuurwerk is heftig, je zit er met je neus bovenop. Het leuke van jouw mix is dat er ook hier sprake is van een opbouw naar een finale. Ontzettend leuk gedaan.
Een topper deze film. Aanrader.!!!!

Hele gave beelden Jack, vooral dat einde van Soldi gaat echt loeihard.
Moet ik de volgende keer een zakdoekje voor je meenemen:p?

Thanks for sharing:wink:.

:bye:

Te gekke film heb je daar in elkaar gedraaid Jack.
Zeer mooi om te zien dit.
Heb hier echt zitten genieten, geweldig om het eens van zo dichtbij te zien.
Bedankt.

Ik heb net weer een compilatie in elkaar gedraait.. ga die nu uploaden.

Dit maal een show geschoten op het strand van oostende.

Ook van deze beelden heb ik genoten. Bedankt hiervoor Jack en Alex.
Beelden zijn fenomenaal, zo dicht op de locatie genomen
Een zodra er candles geschoten worden zie je door de verlichte hemel pas goed hoe gigantisch veel vuurwerk daar staat opgesteld.
Aanrader opnieuw om naar te kijken.

wouw redbaron!
en het houd maar niet op!
echt genieten dit.
kom je thuis naar een gezellige avond staan er weer zon prachtige filmpjes te wachten!
tnx

Back
Bovenaan